Skocz do zawartości

andrzejj1919

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia andrzejj1919

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Problem został naprawiony. Opiszę jak to zrobic dla tych, którzy mają ten sam problem. Auto po wymontowaniu immo jeździło do pierwszego rozłączenia akumulatora. Po podłaczeniu go zablokowało komputer sterujący i odcinało moduł zapłonu. Usługa odblokowania kosztuje 100zł i dla tych, którzy mieszkają we Wrocławiu polecam serwis przy ul. Gałczyńskiego. Następnie przed podłączeniem komputera należy z wiązki usunąć przewód nr 81, aby ponownie nie zablokować komputera. (na sterowniku firmu Bosch każdy rząd PIN-ów jest oznaczony). Temat można zakończyć. Pozdrawiam.
  2. Witam, posiadam BMW 316 (1994r.) z silnikiem M43 i problem tkwi w braku iskry. Moduł zapłonu zmieniony, sterownik rownież, opór czujnika położenia wału korbowego 1,2 kOhma. Niedawno zdemontowany został immobilizer, ale autko jeździło bez problemu. Do czasu. Nagle samochód przestał kręcić - naprawiony został rozrusznik. Samochód z warsztatu został wypuszczony bez grama cieczy w chłodnicy i przejechał ok 15km. Teraz kręci i co 10 próbę odpali. Szukałem takich wątków na forach, ale wszędzie sprowadza się do wadliwego działania immobilizera. Z góry dzieki za jakiekolwiek wskazówki jak można naprawić ten problem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.