Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam!!! Byłem dzisiaj na sprawdzaniu amorków,bo ostatnio strasznie mi przód wozi i mięki jest,chłop zaczął sprawdzac amorki , przód wyszedł 0% i 5%,pomyślał w pierwszej chili ze te urządzenie się po psuło,ale zaraz tył zrobił i wyszło po około 65%,przód jeszcze dwa razy zrobił i znowu wyszło prawa za każdym razem 0% i lewa 8% i 3%,powiedział ze pierwszy raz widzi zeby tak popsóły się amorki,ja podejzewam że to przez mróz uszczelnienia poszły?? Wiadomo ze amorki są do wymiany,i chyba to będą bilsteny,ale zastanawiam się czy od razu spręzyn nie wymienic na sportowe 40mm przód i 20tył. Mam pytanie czy amorki zwykłe + te spręzyny czy to wypali,prosze o odpowiedzi bo na czasie mi zalezy!!!! Dziekuje
Opublikowano
Ja bym założył amorki firmy SACHS są stalowe a BILSTEIN jest aluminiowy,co do sprężyn to nie wiem czy nie musisz mieć też obniżanych amorków.
Opublikowano
jeżeli oglądasz tvn turbo to ta był taki program o montowaniu sportowych sprężyn do zwykłego amortyzatora. Opowiadał ten chłopak co się ściga w kia ceed cup. Nie przytoczę Ci teraz dokładnie co mówił ale stanowczo to odradzał, głównie ze względów bezpieczeństwa.

...::: Banditen Motoren Werke :::...

Dlaczego BMW?? Bo przedni napęd jest dla małych dziewczynek ;P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.