Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam moje bmw e36 320 stalo 3 tygodnie nie jezdzone tylko wieczorami odpalane,niestety przyszly mrozy i wywalilo aku i nie zapalila,naładowalem aku i niestety nie zapaliła prubowałem zapalic ja pare razy niestety nie zapalila wczoraj ja wziolem do mechanika na ciepły garaz i postała cała noc zmienilismy filtr paliwa i pare wezykow i zapalila,niestety faluja obroty niesamowicie.niedawno byl wymieniany przepływomierz i sonda lambda,moze mial ktos taki przypadek co tym razem szlag trafił.w piatek jade na kompa okaze sie ale moze jakies wasze sugestie,pozdro
Opublikowano

co do falowania obrotów jeśli tylko na wolnych to warto sprawdzić silnik krokowy

czy tez regulator biegu jałowego

możliwe że woda skraplała się nie tam gdzie powinna

najepiej wyciągnąć i na noc do benzyny albo popsikać WD40 w środku

to powinno na jakiś czas go zaspokoić

Opublikowano
co do falowania obrotów jeśli tylko na wolnych to warto sprawdzić silnik krokowy

czy tez regulator biegu jałowego

możliwe że woda skraplała się nie tam gdzie powinna

najepiej wyciągnąć i na noc do benzyny albo popsikać WD40 w środku

to powinno na jakiś czas go zaspokoić

A czy przypadkiem silniczek krokowy i regulator biegu jałowego to nie to samo :duh:
Opublikowano

dokładnie to samo

ale nie wiem które określenie zna kolega więc podałem mu obie nazwy

a na upartego to nie to samo bo zaawansowani mówią w benzynie silniczek krokowy

a w dieslu regulator biegu gdzie krokowca nie ma ;) :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego napisałem że tam jest zawór powietra dodatkowego(zapomniałem dodać słowa lub)regulator biegu jałowego(jak kto zwał).W m 50 nie było i nie ma silniczków krokowych.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
witam panowie mam m50 i mam silniczek krokowy,w piatek jade na kompa bo dalej faluja obropty i na benzynie i na gazie,niewiem ktos sugeruje ze mogl przymaznąc jakis czujnik zobaczymy,co pokaze komp,pozdro
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szkoda się normalnie rozpisywać.Masz tu link część nr 6 i przeczytaj co tam pisze.Silnik krokowy działa na całkiem innej zasadzie.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB51&mospid=47370&btnr=13_0381&hg=13&fg=15

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

każdy zwie jak zwie

nawet elektryk cokolwiek do niego jedzie i mówi że faluja obroty to i taak zawsze dla niego na pierwszy ogień silniczek krokowy

przyjęło się tak i tyle

nie chodzi o formę ale o przekaz

i pomoc koledze

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zgadza się,ale jak żaczynamy się zagłębiać co jest w czym to należy sprawe wyjaśnić by nie było wątpliwości.Dodam że silniki diesla nic takiego nie posiadają(nie mają nawet przepustnic)siedzi tam nastawnik pompy i obroty są regulowane tylko i wyłącznie dawką paliwa.Ja tu nie chce nić wytykać,wszytkiego nie wiem ale jak wiem to staram się tym podzielić ,może się komuś przyda. :8) :wink:
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
panowie doceniem wasza pomoc ale problem jak narazie nie ustapil obroty faluja jak falowaly i na benzynie i na gazie,dodam ze przeplywka dobra i sonda lambda noweczka i tez sprawna.od momentu tych mrozow auto nie bylo jezdzone i przymarzla jak ja odpalilem faluja obroty,pozdro
Opublikowano

dobra lukaj odme

najlepiej abyś sprawdził zcy nie łapie lewego powietrza.

łączenia do tego "regulatora" czy też krokowca. wejście od niego do kolektora

być może odma jest zatkana przymarznięta.

dowiesz się jak zdejmiesz pokrywę zaworów i pod nią jest taka płytka z kanalikiem w środku gdzie to powietrze a raczej ciśnienie czy tez gazy uchodzą ze skrzyni korbowej

"odma" - cała od początku do końca.

jak masz silnik to z przodu tam gdzie szyba jest zobacz czy uszczelka z tyłu nie pierdy kła może łapać powietrze.

dokładnie przepustnicę zobacz

reasumując:

1. łączenie zaraz za przepływką

2. uszczelka pokrywy zaworów

3. łączenia na gumach

4. wszystko obok krokowca

5. STAN PŁYNU W ZBIORNIKU WYRÓWNAWCZYM!!! I HAMULCOWY!!! NIECH KTO ZAPYTA PO CO >>>BAN :mad2: :mad2:

6. sprawdź czujnik temperatury cieczy chłodzącej

7. uszczelki kolektora ssącego

wtedy zobaczymy co dalej

Opublikowano
witam bylem na kompie i juz pisze co jest,a wiec blędy wyskoczyly takie,bledy wtryskow i blad sondy lambda.a wiec wtryski usunieto błedy a lambdy nie jest sztywna dodam ze miesiac temu wymieniana i dodam ze to uniwersalna.juz dzis wiem ze to szlam i trzeba kupowac orginaly,dzieki za pomoc ,pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.