Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie wiem ze teraz zima ze hej i wogole ale czy tez tak macie ze auto nie pracuje w optymalnej temp czyli wskazowka w pionie ? W te mrozy 30 km nawet przejade i nie pujdzie wpion ? Co to bedzie Przepływomierz ? jak tak to ktory maly czy duzy ? Czy cos innego ? niechce rozpiertolic pieca :roll:
Opublikowano
to masz dwa przepływomierze :duh:
Octavia 1,9TDI 110KM 2002r kombi max opcja L&K sprzedam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oczywiście chodzi o termostat, a nie o przepływomierz. Poszukaj na forum, są opisane objawy padniętego głównego termostatu i termostatu EGR.

Dla porównania, przy -20'C mojemu wozidłu zajmuje 4-5 km, żeby wskazówka osiągnęła pion.

Warto też sprawdzić działanie żaluzji na chłodnicy.

Opublikowano
Oczywiście chodzi o termostat, a nie o przepływomierz. Poszukaj na forum, są opisane objawy padniętego głównego termostatu i termostatu EGR.

Dla porównania, przy -20'C mojemu wozidłu zajmuje 4-5 km, żeby wskazówka osiągnęła pion.

Warto też sprawdzić działanie żaluzji na chłodnicy.

 

U mnie również po tym dystansie jest pion. Wczesniej miałem z tym problemy. Przy -20 w trasie wskazówka nie schodziła z niebieskiego pola a w kabinie zimno :( Wymieniłem najpierw EGR (niewiele pomogło), a następnie termostat główny (stary miał urwane uchwyty). Poprawa była natychmiastowa. Koszt termostatu głównego 170zł + przesyłka (oryginał BMW). Żaluzji u mnie brak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.