Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam od jakiegoś czasu na wolnych obrotach zapala się kontrolka ciśnienia oleju i wraz z nią napisy .Auto ma przejechane 300 tyś.km na oleju castrol 5W /40 dotej pory silnik bezawaryjny.BEZ GAZU.
Opublikowano
Lammpka to nie wszystko, mi kiedyś umyli silnik i też sie pojawił problem swiecacej lampki na wolnych a to była wilgoć poprostu, moze tobie tez gdzies sie woda dostała i robi zmyłke, najpierw sprawdz cisnienie mechanicznie, i zobaczymy co z tym fantem
BMW sie nie psuje
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Proponuję sprawdzić pompę oleju czy się nie polkuzowała.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

mialem dokladnie to samo po umyciu silnika...i sprawdzalem pompe, odkrecalem miske sruby sprawdzalem itd...okazali sie cos bardzo banalnego. w ktoryms roku nei pamietam dokladnie bmw w modelu e38 wprowadzilo gumowa oslonke na wtyczce do czujnika cisnienia oleju(ten na obudowie filtra), i w tym wypadku problem zapalajacej sie kontrolki nie wyskakuje. a we wczesniejszych rocznikach nie ma otulinki i czujniki sie zalewaja, ale tez nie doslownie, wystarczy para wodna...:) przedmuchalem i po problemie:)

 

 

// pomozcie mi w tym temacie viewtopic.php?f=75&t=122902&start=0

  • 5 lat później...
Opublikowano
Witam, w moim BMW 750 96' zapala mi sie kontrolka ciśnienia oleju...przy zakupie nie zapalała sie wcale ponieważ kable były przetarte...po zlutowaniu kontrolka sie zawsze zapala i gaśnie przy starcie silnika ....jednak czasem podczas jazdy ponownie sie zapala...silnik pracuje równo i cicho nie dochodzą z niego niepokojące dźwięki...stan oleju na bagnecie jest ciagle ten sam ...oczywiście wymieniałem czujnik nawet dwa inne wkładałem i ciagle to samo...dziś byłem zbadać ciśnienie manometrem i okazało się że na wolnych obrotach ( silnik był rozgrzany) wskazówka manometru w ogóle ani drgnie....natomiast jak dodaje gazu ładnie idzie do góry i przy ok 4000 tys wskazywała 2 bary....rozbierać pompe oleju?...założyć nowy filtr?...czytałem że jest w filtrze jakiś zaworek odpowiadający za ciśnienie na wolnych obrotach...proszę o pomoc....dodam jeszcze że z takimi objawami zrobiłem trase ponad 500 km powrotną z miejsca zakupu i gdzies drugie tyle w okół komina...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.