Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

 

zaczelo sie od tego, ze potrafilem wyjąc wkladu popielniczki przedniej (tej kolo ham recznego). Po dluzszych ogledzinach okazalo sie, ze otwarta klapke popielniczki trzeba jeszcze bardziej otworzyc - jakby docisnac w dol i wklad wysuwa sie - sprytne ;)

 

Po wyjeciu wkladu okazalo sie, ze spód (ta obudowa, co jest pod wkladem) jest czesciowo wykonany z przezroczystego plastiku. Posiada tez przezroczysta wypustke wchodzaca we wklad popielniczki z lewej strony. Slowem, powinno sie swiecic a sie nie swieci. Probowalem wiec zdemontowac pokrywe tunelu srodkowego - ten element, gdzie sa biegi, awaryjne, popielniczka i schowek na drobne. Niestety mi sie nie udalo. Najpierw wyjalem skórke przykrywajaca lewarek biegow. Pozniej okalajacy biegi czarny plastik (ten, na ktorym sa oznaczenia danego biegu - u mnie jest automat). Pod spodem byly dwa wkrety (tj przod obudowy). Trzeci wkret byl pod wlacznikiem swiatel awaryjnych. Niestety oslona najwyrazniej jest jeszcze przymocowana gdzies na koncu - u mnie pod podlokietnikiem z telefonem. Nie moglem tego badziewia rozmontowac i dalem za wygrana.

 

Wiec, jak ktos wie jak wymienic to podswietlenie czyli pewnie jak zdemontowac dekiel tunelu srodkowego to bede wdzieczny za rady

 

pozdrawiam

t

pozdrawiam

t.

Opublikowano
wokół powielniczki jest taka biała obwódka i to ona się poświetla podczas zapalenia świateł, co do rozkręcania to nie mam pojęcia nigdy tego nie robiłem
Opublikowano

> wokół powielniczki jest taka biała obwódka i to ona się poświetla podczas

> zapalenia świateł, co do rozkręcania to nie mam pojęcia nigdy tego nie robiłem

 

dzieki, chociaz wiem, ze powinienem to naprawic, bo rzeczywiscie mi nie swieci ;)

pozdrawiam

t.

Opublikowano

czy ktos wie jak sie tam dostac - jak odkrecic pokrywe tunelu srodkowego. Jak pisalem, przod tej pokrywy odkrecilem ale z tylu (pod podlokietnikiem z telefonem) siedzi mocno i nie moge sie do tego dobrac.

 

Pytam, bo chce skozystac z wolnego dnia jutrzejszego i temat usprawnic ;)

pozdrawiam

t.

Opublikowano

1. Zdejmujesz tylne nawiewy powietrza - kratki ciągniesz do góry, a dolną część w dół i do siebie, jak wyjmiesz dolną część, to kratki ściągasz na dół i ciągniesz do siebie.

2. Pod tymi kratkami masz śruby mocujące telefon - odkręcasz je, odłączasz kable i wyjmujesz telefon.

3. Odkręcasz śruby mocujące pokrywę tunelu.

4. Przednie śruby już wiesz jak odkręcić ...

5. Wyjmujesz pokrywę, odłączając w między czasie kabelki ...

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano
dzieki,

 

czy sa rzeczy ktorych nie wiesz? ;))

 

A przy okazji - czy wiesz, jakie zarowki tam siedza?

 

pzdr

 

Tam jest pomaranczowa dioda LED, wiec to raczej jakis niekontakt

niz przepalone zrodlo swiatla.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
natomiast moja popielniczka w e39 nie trzyma sie na miejscu i nie pozwala zamknąć sie, mam połamany ten kawałek plastiku który trzyma wkład, zdemontowałem obudowę panelu ale w żaden sposub nie mogłem wyciagnąć z niej samej popielniczki czyli jeżeli chciałbym aby działało to tak jak powinno to musze kupić całą obudowę czy tylko popielniczkę??
Największe forum maszyn budowlanych www.kopaczka.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.