Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

MAM PROBLEM.

BMW Z 92 r 1.8 IS PO ODPALENIU MA WYSOKIE OBROTY 1800/OBR I TAK ZOSTAJE NAWET PO ZAGRZANIU CZASEM SPADA NA 1500/OBR ALE TO MAX .BRAK WOLNYCH , PODMIENIAŁEM JUŻ / SILNICZEK KROKOWY / PRZEPŁYWOMIERZ / I PATRZYŁEM NA SĄDE ALE JEST OK!!!! NIE WIEM JUŻ CO JEST ZAŁOŻYŁEM MOJE PODZESPOŁY WYŻEJ WYMIENIONE DO INNEGO BMW IDENTYCZNY MODEL NAWET ROK I GADA IDEALNIE!!!!JESTEM UMÓWIONY NA PODPINKĘ POD KAPA ALE JEŚLI MACIE DOŚWIADCZENIE W TEJ SPRAWIE PISZCIE PORUSZCIE :8) DZIĘKI:cool2: [/b]

Opublikowano
mam pytanie cz jak odłączę wtyczkę od czujnika położenia przepustnicy to jaka ma być reakcja silnika? bo u mnie nic się nie dzieje jak odłączę?! :!: :?:
Opublikowano
Jeśli masz po odpaleniu obroty 1800 a po rozgrzaniu obroty 1500 to znaczy że spadaja normalnie sprawdz sobie jeszcze naciagnięcie linki od przyspieszacza być może jest sztywna i za mocno pociągnięta a powinna być lekko lużna

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.