Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem, od pewnego czasu nawalił mi nawiew, tzn łapie tylko na 4 "biegu" a 1,2,3 milczy, do tego problem z ustawieniem ciepłe-zimne, chyba nie działa gdyż ciepłego w ogóle nie ma, do tego dodam że kiedyś przekręcając to w lewo to w prawo pokrętło przechodząc przez środek podziałki było słychać jak otwiera się chyba zawór od nagrzewnicy, teraz to zamilkło lub czasami słychać ale ale dokręcając pokrętło do końca..., więc ciepła nie mam chyba że dobrze kręce po obrotach.....

 

 

żeby nie pisać drugiego tematu problem następny

 

mam ksenony na przetwornicach, po pewnym czasie jeden miał problem ze startem przy zapalaniu świateł, mrugnął i się nie rozpalał, dopiero za którymś z kolei podejściem...

założyłem teraz ringi (w te mrozy),zabierając lampy do domu a przetwornica wraz z żarówkami została w samochodzie, po zamontowaniu lamp na miejsce 1 dnia ok, na drugi dzień sprawny do tej pory ksenon zmienił barwę na żółto pomarańczowo różowy, taka tęcza, pod wieczór po zapaleniu świateł po 10 sekundach gasły ksenony, ponowne zapalenie świateł i po 10 sekundach znów gasły, dziś już nie zapala się wogóle jeden ksenon, a ten co miał problem ze startem pozostał bez zmian, przewody są ok , ringi pod pozycyjne podłączone więc problemów z elektryką chyba nie ma....

dodam że wcześniej odpalając samochód przekręcając na zapłon zawsze był dźwięk takie titnięcie, teraz go nie ma a pojawia się w momencie przełączania z świateł pozycyjnych na mijania....

proszę o rady i z góry dzięki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

co do dmuchawy to masz do naprawy/wyiany opornik. ponoć można to samemu naprawić, ja kupiłem używane, było opisane chyba na tym forum jak to się robi

 

co do ksenonów to nie wiem, zamien przetwornice i zobacz jak bedzie wtedy swiecil, jak lepiej to masz odpowiedz, jak nic sie nie zmieni to chyba zarnik wtedy

Opublikowano

nawiew naprawisz sam tak jak pisze poszukaj na forum a znajdziesz jak. to bardzo proste

 

a jak chodzi o ksenony to najprawdopodobniej kolorowy zarnik bedzie do wymiany, a jak trafiles na kijowe przetwornice to bedziesz sie tak z nimi bujal bo ja mam tak jak ty....

Opublikowano

rozwiązałem jeden problem z ksenonami, z jednej strony przetwornica już kuca i dlatego jest problem z rozpaleniem światła a z drugiej strony skończył się żarnik, lecz pojawił się następny problem czego nie jestem pewien do końca, po zamontowaniu ringów głupieje elektryka, nieraz nie gaśnie podświetlenie, dopiero po odłaczeniu akumulatora, nieraz ciągle wyje jakis sygnał,

parę osób mówiło, że to brak opornika na ringach ccfl, i dlatego takie rzeczy się dzięją, czy to możliwe?? jeżeli tak to jaki opornik i jak dobrać odpowiednią wartość... czy to napewno wina ringów sprawdze za 2 dni na wolnym jak będę, odłącze je i podłącze zwykłe żarówki na próbe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.