Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Proszę o interpretację poniższych błędów. Auto to E46 318i '98 (sorki, że to foty robione komórką, ale skan robiony na szybko)

Pierwsza fota jest dwuczęściowa:

Czy mam wymienić lambdę?? Spalanie w normie. Jedyny problem, to z wydechu lekko prycha i przez pierwsze 2 minuty po odpaleniu jeśli ją wkręcić powyżej 2k obr to się dławi i nie chce jechać:

http://img406.imageshack.us/img406/7879/dsc01041g.jpg

http://img406.imageshack.us/img406/9483/dsc01042zo.jpg

 

Czy tym mam się martwić mocno??

http://img715.imageshack.us/img715/1325/dsc01043.jpg

 

Błąd centralnego zamka. Zapewne spowodowany przekaźnikami w module komfortu i całym tym cyrkiem z centralnym zamkiem. Przekaźniki zmienione, a teraz błąd też wykasowałem:

http://img264.imageshack.us/img264/9246/dsc01044il.jpg

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

co do foto 1

 

błąd sporadyczny składu mieszanki tu zanim zmienisz sondę proponuję skierować się ku sprawdzeniu stanu odmy silnika jak i szczelności dolotu czy nie zasysa lewego powietrza po sprawdzeniu tych elementów możesz za pomocą inpa zobaczyć w live data jak pracuje sonda szczególnie w zakresie obrotów gdy występuje błąd

 

 

co do asc to masz błąd komunikacji na szynie can

 

poszukaj w WDS po jakich pinach i kolorach kabli idzie szyna can u ciebie i na podstawie schematu sprawdź stan okablowania (przetarcia,zwarcia,stan napięcia itp )

 

szyna can jest czuła na spadki/skoki napięcia,zakłócenia itp

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.