Skocz do zawartości

Problem z odpalaniem zimnego silnika przy ujemnych tem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chciałbym się zapytać posiadaczy m20 jak Wam odpalają teraz przy ujemnych temperaturach np. po nocy???

 

U mnie wygląda to tak że kręcę dosyć długo :mur: Ale każde następne odpalanie jest bez zarzutu. Najgorzej właśnie pierwsze odpalanie po nocy.

Myślałem że paliwo cofa się do baku i nawet podłączyłem na krótko pompę przed odpaleniem żeby mogła sobie dopompować ale niestety odpalał tak samo.

 

Kręcę odpuszczam, i za drugim razem od strzała.

Może wtryski? Pompa podaje paliwo ale wtryski dalej już nie tak jak potrzeba??

Opublikowano
cisnienie pompy :?: chyba cisnienie paliwa... wychodzi na walniety regulator na listwie wtryskowej na wolnych powinno byc stałe cisnienie nie pływa ci na obortaoch
Opublikowano

Chodziło mi o ciśnienie jakie wytwarza pompa

 

Ale wahania ciśnienia były kiedy manometr był wpięty tylko w wąż od pompy, czyli nie mierzyłem ciśnienia na listwie.

A jeżeli byłby walnięty regulator to problemy były by chyba też na ciepłym bo by się zalewał, a ponadto w wężyku podciśnieniowym od regulatora nie ma paliwa.

Chodzi o to że tylko rano kręci długo i przy tych ujemnych temp

Ewentualnie kręcę 5s odpuszczam i ponownie już od kopa

Opublikowano
zmierz w warsztacie cisnienie na listwie.. nie koniecznie paliwo bedzie w wezu podcisnienia jezeli walniety jest regulator... mi w e28 z m20 pomogła podmianka regulatora w odpalaniu zimowym a swiece tez zmieniałem i kopułki...sa w dobrych warsztatach myjki do wtrysków i czesto w pakiecie mozesz to zrobic z pomiarem cisnienia
Opublikowano
albo daj mały trójnik i wepnij manometr w układ i bedziesz widział co sie dzieje na włączonym silniku... cisnienie paliwa jest wazne przy rozruchu szczegulnie zimnego silnika.. ciepły zapala na złym czy dobrym cisnieniu tak samo.. chyba ze mamy na stanie podtlenek lpg to na ciepłym moze byc lipa . tylko pamietaj ten trójnik tylko ze stali jak juz inny matriał moze rozsadzic.. tam jest cisnienie :nienie:
Opublikowano
nie koniecznie paliwo bedzie w wezu podcisnienia jezeli walniety jest regulator...

 

No też prawda. Przecież może przepuszczać i paliwo wracałoby powrotem nie trzymając ciśnienia na listwie.

Też sprawdzę.

Dodam że kiedy wyłączyłem pompę to ciśnienie paliwa w wężu spadało natychmiast, co wskazuje na uszkodzony zawór zwrotny w pompie, tylko skoro tak to po włączeniu pompy na krótko przed odpalaniem powinien odpalić wzorowo a tak nie jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.