Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dokładniej ciut napisz to prędzej ktoś Ci powie, czy kupiłeś taki sam jak miałeś IS 1,8 M42 a teraz chcesz włożyć 1,9 M44 czy ten sam M42?
Opublikowano

to musisz miec kompletny z wiązką, komputerem silnika i zakładasz do siebie - mechanika to tyle, nie powinno być większych niespodzianek (ale też np przewody od maglownicy mogą nie pasowac do pompy wspomagania, miałeś visco a tu jest elektrowentylator-w sumie możesz założyć go do m44, jest jak)

co do elektroniki to sa schody - musisz miec modul ews, nadajnik i pestke z kluczyka i to jakoś połączyc bo inaczej nie odpalisz silnika(chyba ze dasz kompa silnika do jakiegos elektronika który go "wyczyści" z ews ale to koszt pare setek...)

Opublikowano

Wziołeś sie za przekładanie silnika bez wiedzy choćby teoretycznej?? :nienie:

Bo jesli tak to nie widzę tego dobrze... pros o pomoc bo polegniesz ....

  • 1 rok później...
Opublikowano
siema klubowicz mam dowas pytanie mialem silnki z 99 roku a teraza wsadzilem z 95 i w nim niema 2 czujnikow czy mi normalnie odpali co z tym zrobic ??
Opublikowano

Mam M44 i wentylator elektryczny ,przy climatroniku.

 

Jeśli uporasz się z grubymi rzeczami to zostanie jeszcze kilka drobnych np:

 

-Czujnik temperatury zassanego powietrza w M44 jest w M42 nie na

-włącznik wentylatora ten w chłodnicy (jeśli elektryczny wentylator)

-sprzęgło (dwumasa)

itd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.