Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moim ciekawym przypadkiem są

falujące obroty.

Standard czyli na jałowym latają tak że silnik przygasa i podskakuje za wysoko.

Wszystko znane ale mam na to lekarstwo.

Przy naciskaniu (pulsowaniu) hamulca obroty reegulują się.

Więc pytam co ma serwo do obrotów.

Dodam że przewód od kolektora do serwa zdjęty zmniejsza obroty na maksa ewidentnie widać ze za mało powietrza ale przynajmniej nie gaśnie.

Opublikowano
Przyczyną falujących obrotów może być dużo rzeczy ten temat był poruszany wiele razy na forum poczytaj sobie i wyklczaj pokoleji pewne opcje . Pytanko czy po naciskaniu chamulca obroty stabilizują się na długo czy tylko na chwilę?
Opublikowano

Czytałem chyba już wszystko i nic apropo hamulca nie było.

Jak naciskam co chwila to stabilizują się a jak przestaj to od razu zaczynają głupieć obroty.

Samo wciśnięcie i trzymanie nic nie daje muszę nim pulsować żeby była poprawa.

O takich rzeczach nie pisał nikt więc może tu się pojawi jakaś odpowiedź.

Opublikowano
Sprawdż może jeszcze zaworek kóry jest na przewodzie do serwa czy puszcza powietrze w jedną stronę (tylko w jedną stronę powinien puszczać)
Opublikowano

Jeśli wykluczysz elektroniczną usterkę (silnik krokowy,przepustnicę,przepływomierz ) badanie silnika kompem to tylko zostaje lewe powietrze na kolektorze ewentualnie na gumie miedzy przepustnica a przepływomierzem.

Ja mam podobne objawy - może trochę mniej silnik faluje .Jak sie doda gazu tak ok 1000br/min to jest ok.

Byłem na badaniu kompa (wszystko ok) diagnosta powiedział że lewe powietrze i zainkasował 30zł :duh:

Sam podejrzewałem to ale nie bardzo chciałem w to wierzyć, obstawiałem silnik krokowy.

Jak się zrobi cieplej wymontuje kolektor dolotowy i powymieniam o ringi i elementy gumowe.

Opublikowano

no to musi być właśnie o ring bo komp nic nie pokazał przepływke mam nową a rure też wymieniłem na nową.

sprawdze i dam znać żeby zakończyć temat.

Opublikowano
Hm cos mi to przypomina. Skoda fabia:P wiem ze to forum Bmw ale przypadek tez byl podobny. Przy odkreceniu gwaltownie obrotow ogrzewania obroty skakaly, przy szybkim wlaczeniu swiatel obroty skakaly. Na ruszaniu na samym sprzegle wszystko przygasalo a na luzie szarpalo ją ostro skonczylo sie remontem silnika. Teraz jest gut.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.