Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie znika płyn i to dość dużo.

Na bagnecie czysto z rury wydechowej też nic więc to chyba nie głowica choć pewności nie mam.

Płyn znika nierównomiernie.

Na postoju bez pracy silnika też.

Aha z grubsza stałem nad maską godzine i nic nie ciekło.

Może ktoś podpowie gdzie tych ubytków szukać.

Opublikowano
Zdejmij sobie osłonę na pedała i kierownicę , w okolicach pedału gazu na ścianie grodziowej wchodzą dwie plastikowe rurki . One są do nagrzewnicy przykręcone i uszczelnione oringami gumowymi , z tamtąd może cieknąć a jeśli nie z tamtąd to sama nagrzewnica może być dziurawa
Opublikowano

no dobrze to teraz mam pytanie o nagrzewnice zakładam że tam nie będzie wycieku (pod pedałami/)

Trzeba nagrzewnice wyciągać.

Wszystko oki ale jak.?

Ostatnio silnik nagrzewnicy wyciągałem i wiem że od maski napewno nagrzewnicy się nie da.

Opublikowano
Jeszccze jedna podpowiedż . Jeśli włączysz nawiew i przekręcisz na ciepłe , i czujesz taki orzechowo-słodki zapach a szyby parują i robią się tłuste to na 100% nagrzewnica dziurawa.A nagrzewnicę trzeba wyjąć od środka po stronie pedałów , trzeba się trochę pogimnastykować ale powinieneś dać sobie radę
Opublikowano

z tym słodkim zapachem to nie wiem ciężko stwierdzić ale tłuste szyby na 100%

Tyle że myślałem że to raczej filtr przeciwpyłkowy.

Swoją drogą mam takie różne problemy z elektryką w aucie głównie oświetlenie więc może gdzieś ten płyn nacieka na elektryke.

tak czy inaczej warto sprawdzić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.