Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tez sie zgadzam z Felixem. Tylko ze moje umiejetnosci sa znikome, a do nauki potrzebuje po prostu przyzwoitego, trwalego sprzetu i wzglednie wszechstronnego sprzet.

 

No to idealny opis AGX-a.

 

Moj zawod wynika tez z tego, ze znajac cene AGXow (z 1,8k PLN za komplet) i polkowego B6 do wiekszosci aut (2,5k - 3k PLN) zostalem przygnieciony :wink: ponad 6k PLN.

 

Dlaczego aż tyle ?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Dlatego ze - jak pisalem - Bilstein do Imprezy robi tylko B14, czyli 'wypluj plomby' ;)

B6 moga zrobic customowo, czyli tnac i spawajac moje amortyzatory z wkladami Bilsteina. Reczna robota kosztuje, ja t rozumiem, ale mnie na to nie stac.

http://img818.imageshack.us/img818/9418/banerekgrzywaczewski100.jpg
Opublikowano
No i poczytalem troche na temt regeneracji wczoraj sie za to zabralem i zobaczymy jak mi wyszlo :mrgreen Albo bedzie dobrze albo kupie nowe kosz samodzielnej roboty to 200 zl za lej do amorkow

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
na spryciarza wiertarka stolowa nawiert amorka wylelem stary olej nagwintowalem otwor i mam latwy dostep teraz choc klej dosrub jak zwiaze to i tak ciezko odkrecic a uszczelniaczy nie bylo sensy ruszac bo laga sie nie moczyla czyli trzymalo ale sie okaze co z tegowyjdzie :wink:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

Również rozważam sportowy zawias do E36 325

Jest parę opcji

Bilstein B6 na seryjnych sprężynach lub na jakiś dobrych -30 mm

Koni sport z regulacją twardośći i obniżenie -30, -40 mm

Weitec najtańszy gwint

Co sądzicie

Opublikowano
Weitec w taniej opcji nie ma regulacju twardosci o to podstawa ja mam KONI na sprezynach M-Sport i jest to swietna opcja smialo polecam mozna wygodnie jezdzic a jak trzeba to w 10 min zrobic betononowe zawieszenie :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Odpowiedz z HP Sporting (Legacy T./Impreza GT): komplet 6'600 PLN do seryjnych poduszek, + ew 1'400 PLN za aluminiowe gorne mocowania. Zawieszenie ma regulacje dobicia, odbicia, podwojna sprezyne (z helperem) i regulacje negatywu przy zwrotnicy. Serwisowalne, ale trzeba odeslac. Kupa forsy, ale porownujac z B6, to juz inna polka.

 

Ja zas zrobie chyba tak... kompletne zawieszenie z STI 2003 - 2005 (piasty 5x100). Kolega mowi ze w lzejszym Legacy bedzie szutrowy setup, a relatywnie tanie. Jedyne co trzeba przerabiac, to sruby w poduszkach z tylu, bo jest inny rozstaw.

http://img818.imageshack.us/img818/9418/banerekgrzywaczewski100.jpg
Opublikowano
Ceny HP jednak netto. Napisalem do dystrybutora co mysle o podawaniu cen netto szarym ludziom :evil:
http://img818.imageshack.us/img818/9418/banerekgrzywaczewski100.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

grzywaczewski, strasznie kombinujesz z tym zawiasem :8) Jeśli tak bardzo nie chcesz AGX-a to załóż Teina np SuperStreet. Brat miał w Evo i jest ok . Choć ja nadal na Twoim miejscu nie zastanawiałbym się i wrzucał KYB . GT-ek na zawieszeniu od STi wygląda jak Outback, podejrzewam , że w Antyku będzie podobnie :wink:

 

Pozdrawiam

Opublikowano

To ma byc OBK do jazdy po wyrypie :mrgreen:

Zalozylem dzis letnie kola ze zdobycznymi oponami... profil o 10% nizszy niz seryjnie... alez ta bestia przyspiesza :lol:

http://img818.imageshack.us/img818/9418/banerekgrzywaczewski100.jpg
Opublikowano
To ma byc OBK do jazdy po wyrypie :mrgreen:

Zalozylem dzis letnie kola ze zdobycznymi oponami... profil o 10% nizszy niz seryjnie... alez ta bestia przyspiesza :lol:

 

To jaki masz teraz profil ? Ja mam 50 ( "15 ) , też zakładam letnie, waham się tylko między F1/R888 :wink:

Opublikowano
No wlasnie teraz 205/50/R15. Seryjnie 205/60, ale ja preferuje na 195/60 lub 205/55. Jednak trafily sie felgi z 205/50, to upalam. I to jeszczel legendarne RE720 :shock:
http://img818.imageshack.us/img818/9418/banerekgrzywaczewski100.jpg
Opublikowano

Znajomy niedawno kupił R1R i mówi, że trzymają bardzo dobrze zarówno na suchym jak i mokrym.

Poza tym R1R montowane są seryjnie w EVO X FQ400. Myślę, że raczej powinny dać radę w codziennej jeździe.

Pozdrawiam

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam. Jako że to mój pierwszy post, chciałbym się najpierw przywitać. Nie zakładam nowego tematu żeby burdlu nie robić, jakby co proszę o przeniesienie. Jakiś miesiąc temu zakupiłem E30 M42B18 w najszybszym, czerwonym kolorze. Auto z przeznaczeniem do póki co amatorskich startów typu Rallysprint, KJS i całkiem możliwe pojadę w przyszłym roku Challenge. Na dzień dobry pozbyłem się trochę kg z wnętrza, doszedł nowy wydech ze sportowym katem, poliuretan w zawieszeniu gdzie tylko możliwe, skrzynia e36 is, s-shifter produkcji własnej, magiel ze wspomaganiem e36, sprężyny Eibach Pro Kit, oczywiście kiera, kubeł, pasy i małe co nieco w silniku...zostały w sumie 2 rzeczy...amory i szpera. Co do szpery to 4,45 byłoby IMO najlepsze, ale strasznie ciężko dostać, a jak już znalazłem samo przełożenie to niezbyt wiem gdzie dorwać wkład szpery także chyba wjedzie 4,27, raczej dużej różnicy nie powinno być a na pewno usprawni podróżowanie i to znacząco. Co o tym sądzicie? Ostatnia rzecz...zawias. Mam na oku 2 opcje Bile B6 lekko utwardzone albo Koni Sport z regulacją twardości, innych póki co nie widzę... Pierwsze o tyle dobre że regenerowalne, chyba mocniejsze i w sumie też można ustawić, tyle że w Zerko...coś tam :wink: Koni cenowo wychodzą korzystniej, mają łatwą regulację ale nie można regenerować. Ponoć trochę ludzi śmiga na Koni i sobie chwalą, ale chciałbym poznać szerszą opinię, najlepiej z pierwszej ręki. Jak sprawdzą się w np Challenge'u, jak się ma Koni do springów Eibacha bo B6 ponoć świetnie...? Kusi mnie możliwość regulacji i cena ale wiem też że Bile to porządne amory. Proszę o opinie. Pozdrawiam: doqtor
Opublikowano

Witam

 

4.45 to najlepsza opcja, ieska staje się wtedy piekielnie szybka.

 

Co do amorków, to tylko B6. Koni to barachło stricte olejowe i mało trwałe, do tego tą ich regulację można o kant sosny, że tak powiem rozbić. Kup nowe B6 i nic z nimi nie rób - będziesz zadowolony. Jak będziesz chciał utwardzić, to żerkopol Ci to zrobi za 150zł.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Dzięki za radę... co do dyfra to chętnie przygarnąłbym 4,45 tylko w Polsce póki co nie zanosi się żeby ktoś chciał mi coś takiego sprzedać. Jest jeszcze opcja żeby kupić samo przełożenie za jakieś guziki i do tego wrzucić wkład szpery tylko też nic nie mogłem znaleźć... coś czuję że 4,27 będę musiał nabyć... Natomiast co do zawiasu to B6 jest najbezpieczniejszą wersją, dosyć drogą... Koni finansowo najlepiej ale jeszcze B8 mi polecano...ciężka decyzja...
Opublikowano

doqtor, gdyby B6 do Subaru kosztowaly tyle co B6 do BMW to juz bym na nich jezdzil. Uwierz, jak na ich potencjal, to cena jest bardzo dobra. Za te cene mozesz kupic jakies tjuningowe D2, K-sport czy Teina, ktore wyleja sie/polamia i beda do wyrzucenia (a nie naprawy) po kilku dziurawych przejazdach.

 

W Astrze mam B4 i kiedy klekna, to tez zainwestuje w B6 plus poliuretanowe tuleje.

B8 to amortyzatory projektowane pod obnizone zawieszenia (krotsze sprezyny) i na dosc gladkie, przyczepne nawierzchnie.

 

http://img818.imageshack.us/img818/9418/banerekgrzywaczewski100.jpg

http://img818.imageshack.us/img818/9418/banerekgrzywaczewski100.jpg
Opublikowano
Wiem doskonale o czym mówisz bo niedawno sprzedałem GT-ka wcześniej wkładając w niego więcej niż był wart... taka pasja...nie chodzi o cenę bo różnice nie są kosmiczne tylko o charakterystykę odpowiednią do tego gdzie użytkuję auto... im więcej opinii użytkowników tym łatwiej będzie mi wybrać. Nie wiem czy jak kupiłbym B6 to nie trzeba by tego od razu utwardzić...taka jest bynajmniej opinia pana Bieńczyka z Zerk....u. Muszę jeszcze pogadać z chłopakami z Challenge'a w weekend. Ma ktoś może namiary na jakąś sensowną szperę? Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.