Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam... Mam problem z pompą paliwa przy bmw 325td a mianowicie były skaczące obroty na jałowym biegu, na forum przeczytałem aby m.in przeczyscic pompe paliwa (odkrecic z gory pompy 4 sroby) i tak tez zrobiłem z naj wiekszą ostroznoscią po odpowietrzeniu układu auto nie chce zapalic... tak jakby lapało ale nie odpala. nawet było ciągane i nic.... pomocy!!!!
Opublikowano
Kolego odkreciłes nastawnik i nie ustawisz go tak jak byc powinien jeśli chcesz go zapalic to popusc sruby na nastawniku [4 sztuki] a nastepnie przesun o jakis milimetr są tam owalne otwory [Na nastawniku] i skrec dwie po przekontnej i probuj jesli nie zapali przesun o nastepny milimetr .Moim zdaniem możesz miec walniety nastawnik.Powiec czy miałes taki objaw ze po zapaleniu na poczatku nie reagował na gaz :?:
Opublikowano
nie miałem takiego problemu. problem polegał na tym ze auto było słabe, skakały obroty a czasami nawet gasł moze wiesz kolego jaki moze byc tego powód?
Opublikowano

Nie jestem pewien na 100% ale zdaje śie ze możesz mieć uszkodzony nastawnik.Jest to do sprawdzenia ale teraz już nie pamietam pod ktore piny trzeba podpjąć miernik.Podaj chłopakom temat na forum gdzie podjac miernik albo muśisz sie wybrać do jakiegoś elektromechanika oni bedą wiedzieli.Jakiś czas temu zmieniałem nastawnik w E36 2.5 td i koszt nowego nastawnika 1200 zł BOSCH.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.