Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam e36 touring 1.8i 95r. no i niby silnik M43 ale czujnik temperatury w głowicy jest jeden ale 4-ro pinowy silniczek krokowy jest na przepustnicy tuż obok czujnika położenia przepustnicy a nie pod kolektorem ssącyn . Na drugiej części kolektora ssącego jest jakaś plastikowa dostawka z podciśnieniami i jakąś wtyczką . Z ciekawości spojżałem pod maskę e46 które ma sąsiad i wszystko podobnie tylko u mnie nie ma recyrkulatora spalin :?: Czy ktoś może wie o co w tym wszystkim chodzi :mrgreen:
Opublikowano

Witam

 

Masz M43. Sąsiad ma M43TU i w całości plastikowy dolot i tym się wasze silniki na pewno różnią. Oczywiście mógł u Ciebie ktoś silnik zmienić. Najlepiej wklej fotkę.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Witam

 

Tak jak mówiłem masz M43. Sprecyzuj, o co Ci chodzi "to pomiędzy kolektorami".

Polecam stronkę www.realoem.com, tam znajdziesz rysunki i nazwy wszystkich części

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
nie jestem pewien na 100% ale to 1.8 po lifcie mam taki wymontowany w garażu (swap na 2.0) tylko muszę sprawdzić co to za element z podciśnieniowymi przewodami (pewnie od sterowania wtryskiem,bądź zarządzaniem dawki wtryskiwanego paliwa ). A o co dokładnie chodzi z tym silnikiem ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.