Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zamieszczam dla przypomnienia linki do wg mnie interesujących stron. Pierwsza włoska jak dla mnie stanowi "wzór" ponieważ lekko licząc połowa E21 to "składaki" z różnych edycji E21 czyli po liftach.

1.http://www.bmwe21fansclub.it/bmwe21/articles.asp?id=41&page=2

gaźniki

2.http://66.196.80.202/babelfish/translate_url_content?.intl=de&lp=de_en&trurl=http%3a%2f%2f66.196.80.202%2fbabelfish%2ftranslate_url_content%3f.intl%3dde%26lp%3dde_en%26trurl%3dhttp%253a%252f%252fwww.ruddies-berlin.de%252findex2.htm

- zestaw naprawczy gaźnika Pierburg 36 1B1 - http://eter-mot.abc24.pl/default.asp?kat=43503&pro=271716

Katalog części

3.http://www.realoem.com/bmw/select.do?kind=P&arch=1

 

Bardzo proszę o dopisywanie wg was ciekawych linków, które mogą się przydać.

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Już nie, bo od dziś realoem ma tą samą szatę graficzną :P

Co do bmwfans.info - to lepsza jest tamtejsza wyszukiwarka części po kodzie. Szczególnie jeśli dysponujemy tylko kodem krótkim (7 znaków)

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam Wszystkich posiadaczy BMW e21. Moje pochodzi z 81 roku jest to 320/6 gaźnik solex 4-ro gardzielowy. Jest to rzadki okaz i to strasznie dlatego cały czas wraz z Ojcem robimy ile se da by auto było naprawde piękne i niezawodne. Silnik po 21 latach niestety ukazał swą starośc i półpanewki zaczeły stukac na jednym z wykorbień wału. A co za Tym idzie ? Kapitalny remont silnika. Tak wiec silnik costał rozkrcony co do jednej śruby i wszystko poszlo do naprawy, regneracji i kupna niektórych nowych części. Niestety jak panowie wiecie, gdy przychodzimy do warsztatu albo to jakiegoś serwisu i pytamy o częsci do BMW e21 z to wszyscy wzruszają ramionami. Ratunek prosty. Sprowadzić nowe częsci z Niemiec, i tak też zrobiłem. Nowe panewki, wał, głowica po szlifie, regneracja zaworów, pierscienie, tłoki... Silnik pod koniec jesieni zostal włożony spowrotem do auta, odmalowany, wygladający jak prosto z fabryki. Teraz jest zima, garaz niestety to zwykły blaszak bez ogrzewania i roboty zwolniły tępa. Wszystko zostalo podlaczone. ale oczywiscie taki remoncik bez problemów to nie remont. Pompka paliwa(mechaniczna) generlanie nie pompuje paliwa bo krzywka jest tak juz wyjechana ze wykonuje pompka minimaly ruch, czujnik ktory jest zamocowany w kolektorze ssącym odpowiadającym za wyłączenie ssania też jest uszkodzony i BARDZO ciezko go dostac w Polsce. Dlatego znow musze popatrzeć na niemieckie strony. A włąsnie Panowie ci co mają gaźniki i mechaniczne pompy paliwa, apeluje olejcie te pompy. Ja kupilem pompme ele. zwykla do silników gaznikowych i jak podłaczylem to odrazu, bez krecenia rozrusznikiem zaskoczył i Bendix po dupie nie dostaje tak. Tylko jeszcze przekaźnik trza kupic co tez niejest tanie i będzie naprawde Git ;) Pozdrawiam Wszystkich co kochaja BMW e21
  • 4 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Koledzy,

 

Czy któryś z Was dysponuje E21 z automatyczną skrzynią biegów? Najlepiej w połączeniu z silnikiem M10 o pojemności 1.8 litra. Koniecznie muszę wymienić doświadczenia związane z poziomem głośności tego auta przy prędkościach powyżej 80 km/h...

 

Samochód został doprowadzony do stanu fabrycznego (http://bialyrekin.pl) - pozostaje go jeszcze tylko wyciszyć... :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.