Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wiatam planuje zmiane silnika z m40 na m43 co powinienem zrobic co powinienem zakupic co nie ma m 40 czy trzeba wymieniec komputer prosze o pomoc:D a i czy skrzynia bedzie pasowac od m 40 do m43??
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Potrzebujesz kpl silnik z wiązką, kompem, silniczkiem krokowym i przepływomierzem. Skrzynia pasuje.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
jak mialbym montowac isa to musialbym odrazu zalozyc tarcze do tylu i chyba zmienic skrzynie biegow tak mi sie wydaje

 

Dobrze Ci się wydaje. Poza tym standardowe M43 jest mniej podatne na awarie od M42/M44.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

odpuść sobie ,taka prawda.duże koszta.Zreszta męczone to było już pare latek temu,Nie polecam

A na koniec powiedz mi jaki to ma cel?

Opublikowano
nNo na dobrą sprawę tarcze też musial byś zmienić. A to teraz mi powiedzcie czy dużo jest zabawy w wymianie tylnych bebnów na tarcze? Cały wachacz trzeba przekładac jeżeli go mam, czy tylko zamienić z bembnów na tarcze? Bo rozumiem że z przodu całą zwrotnicę przełożę z tarcza i zaciskiem i będzie ok.
Opublikowano
odpuść sobie ,taka prawda.duże koszta.Zreszta męczone to było już pare latek temu,Nie polecam

A na koniec powiedz mi jaki to ma cel?

chodzi mi o to ze moje m40 zaczyna sie konczyc i ze chce zmienic na nowszy silnik ale na m43 w tym samym litrarzu pozatym m43 jest na lancuszku i ma rolki na popychaczach nie to co m 40 i klekot bociana tak naprawde chodzi tez o to zeby sammochod jezdzil bo blachy ma zaje.... i zawieszenie tez

Opublikowano

jak masz budę w dobrym stanie to kup anglika od 2.0 do 2.8 i przeżuć silnik se skrzynią wraz z osprzetem.

Jak masz więcej czasu pobaw się z przekładką wału mostu i zawieszenia tylnego.

Jak będziesz kupował podzespoły oddzielnie wydasz majątek.

Diagnosta się nie połapie chyba że ma bmw i jest w temacie jak nie to mów jak ja "niemcy to wszystko z rozmachem robią nawet silniki-wskazując na jednostkę 6cio garową"

Z reszta kto w to wnika Powodzenia

  • 1 rok później...
Opublikowano

WITAM Moje pytanie jest następujące mam m40 a chce zamontować m43 oczywiście kompletny z okablowaniem i cewkę zapłonową , i dowiedziałem się że podobno trzeba wymienić całą instalacje bezpieczniki i pod konsolą .

Byłem dziś u mechaników w sprawie tych silników i jeden mówi ze się nie da a drugi że 5 dni musi mieć auto ,i muszę mieć instalacje całą konsole bo podobno silnik nie odpali i koszt takiej operacji to 5 tysięcy to wychodzi 1000 na dzień ,a ja chciałem wymienić tylko silniki z m40 na m43 oczywiście z całym osprzętem . POMÓŻCIE PROSZĘ CO DOKŁADNIE TRZEBA ZROBIĆ, I CO POTRZEBA ŻEBY WYMIENIĆ ODPALIĆ I JECHAĆ

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.