Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

poprzedni post został zablokowany, sorry nie doczytałem instrukcji.... :oops: teraz się szybko poprawiam i czekam na porady... :

 

"cześć użytkownicy, od kwietnia ur. jestem szczęśliwym posiadaczem E46 ’99 silnik 1,9 benzyna 118km, autko pracowało bez zarzutu aż do listopada… przy codziennej eksploatacji, kiedy to auto ma dłuższy postój (czas na wystygnięcie) zapala i obroty spadają do zera, po przytrzymaniu pedału gazu silnik faluje na obrotach czasami daje radę, ale najczęściej gaśnie. muszę operować gazem żeby uniknąć wygasania aż do „złapania rytmu” przez silnik, staje się to po rozgrzaniu ok.5 min. Od czasu moich kłopotów świeci błąd silnika oczywiście, byłem dwa razy na odczycie, pierwszy raz „pan mechanik” stwierdził błąd sondy lambda przed katalizatorem- wymieniłem na nową, drugi raz zalewające świece (wtryski pracują nierówno, komputer reguluje różne dawki paliwa na poszczególne gary) – wymieniłem nowe przewody, świece, czujnik temperatury silnika, dalej to samo…

może ktoś pomoże, podpowie…

czytałem na różnych forach o podobnych kłopotach i jestem przerażony… wymiana przepływki… wymiana przepustnicy… ile jeszcze mam wydać ?

Opublikowano
witam jedynie co ci podpowiem to znajdz kogos co sie zna na bmw to typowe w e46 te obroty itp. ja mialem podobnie ale mi niegasl po paru drogich wymianach ktore apropo nic niedaly znalazlem goscia ktory na drugie to powinien miec bmw tu dotknal tam odpiol tu popatrzyl--wymienilem jakas rurke gumowa i krokowca przeczyscil a bmw jak nowe...takze mechanik to podstawa a na forach to tylko podpowiedziec ci ktos moze nawet ze fachura jest dobry to na odleglosc to lipa tak jak pisalem trza popatrzec podotykac podpiac pod konkretny interfejs i autko wyleczone.....zycze powodzenia ale niekupuj nic narazie bez konsultacji z kims konkretnym!!!
Opublikowano
mozesz na przykladl rozlaczyc przeplywke i tak pojezdzic zobaczyc czy to cos da-umnie sie dusil niechcial jechac slabo na obroty wchodzil po odpieciu przeplywki bylo dobrze takze kupilem nowa ale to bylo przed wiekszymi problemami..
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich, podpinam się pod temat gdyż mam ten sam problem z tym samym silnikiem. Aż tak źle nie jest że auto gaśnie ale na zimnym silniku po odpaleniu nierówno pracuję, obroty falują gdzieś w zakresie 600-800, drgania jak w dieslu i tak aż do momentu dobrego zagrzania silnika i oczywiście ta kontrolka check engine.

 

Mam instalację gazową BRC i zauważyłem że jak jest zagrzany już na tyle że przełącza się na gaz to pracuje na nim elegancko, w momencie jak przełączę samemu na benzynę zaczyna pracować nierówno. Jak przejadę choćby z 5 km to pracuje już równo i na benzynie.

Opublikowano

no widze podobnie jak u mnie tyle ze ja mam na zimnym ok na rozgrzanym zaczynaja spadac obroty. Co ciekawe kombinowalem z tym szukalem i okazalo sie ze dziurawy waz byl z tylu silniku nie wiem od kapy zaworowej do odmy idacy czy jakos tak. Wymienilem i problem zniknal. Dalem jakis inny waz na opaski. Byli dobrze 2 tyg i waz spadl pomimo opasek. Kupilem oryginalny za 120 zl i zalozylem bez opasek jak oryginalnie. Bylo ok ale znowu zaczelo szalec ale waz nie spadl tym razem. Juz pomysly mi sie koncza jak macie jakies dajcie znac.

 

aha instalacje BRC tez mam . Tak samo jest na benzynie i na gazie.

Opublikowano

wiesz co ja w sumie ekspertem nie jestem ale jak masz waz dziurawy czy lewe powietrze to INPA tyle pomoze co nic. Dosc sie o tym naczytalem jak ludzie wg magicznego komputera zmieniali polowe osprzetu za gruba kase a sie okazywala jakas drobnostka.

 

Mam INPE, podlaczalem za pierwszym razem jakie cuda, tu blad z cylindrow, ze sondy a okazalo sie ze waz pekniety, a juz sprawdzalem cewke cale szczescie mialem na podmianke tylko do sprawdzenia.

 

oczywiscie dziekuje za odpowiedz

Opublikowano
witam rowniez mam z tym problem od jakiegos czasu na szczescie jest to od czasu do czasu i nie swieci mi kontrolka silnika jesli ktos z was sie z tym upora to bardzo bym prosil o info co to bylo z teog co juz pytalem mechanikow to twierdzili ze krokowe czesto padaja ale jak sie ktos z tym upora to niech napisze dokladnie co mu padlo z gory dzieki ;)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.