Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, problem jak w tytule gdy wcisnę pedał hamulca mocniej łapie lewa strona, boje się że przy dużej prędkości gdy coś wyskoczy mogę wpaść w poślizg.
Opublikowano

Hamulce nie równo pracują.

Przyczyna:

Zatarte prowadnice

Krzywe prowadnice

Zapchany przewód hamulcowy

Zatarty tłoczek hamulcowy

Nierówne ciśnienie w oponach

Opublikowano
Kolego Dr.Om mam jeszcze taki objaw że za drugim razem jak nacisne na hamulec to lepiej hamują pedał jest twardszy. Co to są te prowadnice?
Opublikowano

Objaw taki że masz albo wytarte klocki lub tarcze,albo zapowietrzony układ,sprawdź poziom płynu hamulcowego.Musisz spróbować najpierw

odpowietrzyć układ

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
płyn hamulcowy wymieniałem ostatnio, poziom płynu jest wporządku pod maxem, może faktycznie klocki albo tarcze.
Opublikowano
a przed wymianą płynu jak hamował ?
Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
jak juz koledzi pisali, trzeba sprawdzic uklad czy wszystkie czesci dzialaja normalnie, czy zbieżnosc masz dobrze ustawiona, opony, cisnienei w kolach..
Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
Kolego polecałbym wybrać się na stację kontroli pojazdów, by tam sprawdzić na 'rolkach' jaka jest różnica w sile hamowania i czy hamulce się nie blokują. Taka usługa niewiele kosztuje o może dowiesz się coś ciekawego o swoim samochodzie. Potem będziesz mógł przystąpić do naprawy odpowiedniego koła. Przyczyny mogą być takie jak wyżej koledzy już pisali, sprawdź sobie grubość klocków, czy tarcze nie mają dużego rantu, wtedy może być taki problem że po drugim naciśnięciu rośnie pedał, ewentualnie można odpowietrzyć układ, nie wiadomo czy przy wymianie płynu nie złapał powietrza i teraz wariuje. A prowadniki to te dwa elementy które trzymają zacisk do jarzma, powinny pracować w zacisku lekko. Wszak życzę miłej zabawy przy naprawie :)
  • 1 rok później...
Opublikowano
różnica między kołami z przodu na rolkach wyszła do 38 % różnicy czy to robic ??? przy 60 km gwałtownie hamuje i mnie nie sciąga.Rancik sprawdziłem i ma wysokość 1,5 mm/ około/ klocki ok płyn jest .co z tym zrobić ...?radek
Opublikowano
cd.Kolega z sobotniego grila co miał kiedyś bmw doradził -wymieniaj klocki i tarcze ! :shock: tak od razu trzeba czy cos sprawdzić (różnica na rolkach wyszła 38 % przód przy hamowaniu)
Opublikowano

Kolego w tym przypadku /...nierówno hamuje , plus Twój dalszy opis - to

czyszczenie zacisków Cię czeka .

 

Robota prosta , ale trzeba być dokładnym .

W skrócie: - szukasz cierpliwego mechanika/...a takich "nie ma" ,ciężko znaleźć

-lub robisz sam , da się

panta rei
Opublikowano

tak robie sam.pozdr.dziekuję.

 

robiłem sam w sobotę przeczyściłem, wymieniłem klocki, tarcze zostały , rancik okazał sie minimalny po ostukaniu "nalotu" i jest dobrze .Pozdr.i dzięki za rade .karamba .pozdr e36 mf.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.