Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś rano po odpaleniu auta pojawił sie dziwny objaw :mad2: wczoraj było wszystko ok a dziś zaczął buczeć jest to dosyć głośne buczenie skad to dokładnie nie wiem po otwarciu maski wydaje mi sie że to pompa wodna moze się mylę ? bo trudno okreslić?

Jak przygazuję to przestaje jak tylko obroty spadną do normalnych wolnych buczenie narasta co to może być? poradzcie czeka mnie wyjazd obym nie musiał korzystać z lawety :cry2:

Opublikowano
A moze pompa wspomagania. A moze dziura w ukladzie wydechowym. jak krecisz kierownicą ten dzwiek się zmienia??
Opublikowano
Sciąg pasek od wspomagania i odpal jak nieucichnie to ściąg pasek od alternatora oczywiście na chwilę-jak nie ucichnie to będzie można wyeliminować-pompę,alternator i wspomaganie...POZDRO. :hand:
Opublikowano
jak buczy w srodku samochodu to drgania silnika moga sie przenosic na bude, a to oznacza padajace albo padniete poduszki
Opublikowano
dokładnie nie zlokalizowałem bo jestem w pracy na zewnątrz słychac i to głosno w srodku też ale mniej drgania nie przenosza sie zadne na bude .Dziwny objaw taki troche metaliczny dzwiek jak wczoraj jezdiłem było super zaparkowałem auto i rano odpalam a tu buuuuu? maska do gory słychac mocno tylko skad i gdzie jakby cos do czegos dotykało ? zobacze dzis to cos napisze jezeli zlokalizuje
Opublikowano
Napewno nie przemęczyłem ja nie z tych :lol: autko mam od czerwca sprowadzone wiec nie jestem do konca obyty ale wezme to pod uwage
Opublikowano
a wiec tak nie sciagałem paskow i ustało ale nie jestem pewien czy do konca tzn okazało sie ,że spadł węzyk podcisnienia choc nie wskazywałao na nic ważnego silnik pracował ok.ale najważniejsze okazło sie ze sączy mi sie paliwo chyba to ustrojstwo przy pokrywie klawiatury słabo dokrecona opaska paliwko tryskało na kolektorek uffff :oops: nie chce mowic co mogłoby byc jeżelibym nie zagladnął .Dokreciłem opaske z weża paliwa juz ok,węzyk podcisnienia nie wiem do czego ale znalazłem miejsce na niego też już włozony teraz pracuje ok.Ale mam pytako odłaczyłem aku po ponownym załaczeniu silnik dostał głupawki skakały obroty ale myslę ze juz wrociły do normy czy to normalny objaw ??Askad ja mam wiedziedziec czy to 12v czy 24 :oops: jestem zielony odnosnie beemek:(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.