Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Próbuję właśnie zamontować zaciski cztero-tłoczkowe Brembo z serii 7 (e38) jak już chyba powszechnie wiadomo mają one inny rozstaw śrub montażowych niż zwrotnice w seryjnej trójce (zaciski maja rozstaw 110 a zwrotnice 120mm) Myślałem o zrobieniu adapterów ale niestety różnica w rozstawie jest zbyt mała by udało się to jakoś zrobić. Z stąd pytanie, jakie są różnice w zwrotnicach z m3, może tam wygląda sprawa inaczej. Na poniższych zdjęciach widać również moja przymiarkę tych zacisków do piast z 328coupe - na zdjęciu jest seryjna tarcza, która jest tylko do przymiarki gdy jak narazie nie posiadam tarcz pływających z m3 e46- Tu też moja prośba jeśli ktoś posiada taką tarczę powiedzmy zniszczoną, pęknięta i może oddać za koszt przesyłki to bardzo bym prosił, przydała by się bardzo do przymiarek i ewentualnych prac nad przeróbką zwrotnic. Proszę równie o wasze sugestie, może ktoś ma jakiś świeży pomysł na montaż tych zacisków.

 

http://images50.fotosik.pl/243/e9d8e38bea53a028m.jpg http://images40.fotosik.pl/238/217ca6712ce0db7fm.jpg

Opublikowano

Kolego jak tu ci nikt nie pomoże to poszukaj w googlarce , na innym forum koleś uturbiał e36 325 i tam chyba zmieniał hamulce z M3 albo z E46 , nie pamiętam teraz.

Tyle mogę pomóc...

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano
Kolego jak tu ci nikt nie pomoże to poszukaj w googlarce , na innym forum koleś uturbiał e36 325 i tam chyba zmieniał hamulce z M3 albo z E46 , nie pamiętam teraz.

Tyle mogę pomóc...

 

Bo te jarzma trzeba bedzie ciac i spawac A z e46 pasuje idealnie tylkoz recznym a wlasciwie linka recznego trzeba sie pobawic

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Zaraz moment jakie spawanie jarzma to są zaciski aluminiowe tu nie idą żadne jarzma i o jakiej lince ręcznego kolega pisze, te zaciski idą na przód, nie wiem co musiałbym założyć na przód jakbym te chciał z tyłu chyba musiały by to być 8 tłoczkowe kolosy. Szczerze to nic nie zrozumiałem z ostatniej wypowiedzi.
Opublikowano
Zaraz moment jakie spawanie jarzma to są zaciski aluminiowe tu nie idą żadne jarzma i o jakiej lince ręcznego kolega pisze, te zaciski idą na przód, nie wiem co musiałbym założyć na przód jakbym te chciał z tyłu chyba musiały by to być 8 tłoczkowe kolosy. Szczerze to nic nie zrozumiałem z ostatniej wypowiedzi.

 

Chodzilo o zwrotnice :oops: a wypowiedz byla bardziej do micgz i adaptacji hamulcow z e46. W twoim prypadku pomylilem slowa jarzma=zwrotnice bo jak sam zauwazyles adaptera raczej nie zrobisz

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

Porównuje zdjęcia zacisków z e31 i tych z e38 których posiadam i zauważyłem ze nie tylko rozstaw śrub się rożni (e31 120mm) a w (e38 110mm) ale i oddalenie ich od środka zacisku (patrz załączony obrazek) co by tłumaczyło to ze tarcze z 7-ki mają wielkość 315mm a do tych z 8 ki można założyć 325mm z m3 e46. Rożni się jeszcze kanał dopływu płynu (ale to nieistotne) a poza tym wyglądają identycznie. Dlatego też może jednak uda mi się zrobić jakieś adaptery pod tarcze 325mm. Ale póki nie zdobędę takiej tarczy do testów to tylko przypuszczenia.

 

Zdjęcia są przeskalowane tak by zaciski były proporcjonalne, oczywiście małe różnice mogą wystąpić z powodu innej perspektywy tych zdjęć itp. ale jako poglądowe w zupełności wystarczą.

http://images44.fotosik.pl/247/bdbd2debc258cc24m.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.