Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zmieniałem na Jurid tarcze i klocki.Dają radę,ale po przelocie dynamicznym i paru hamowaniach z 200 do 60 pojawiają się drgania.Po ostygnięciu ustają.Normalna jazda jest bez zastrzeżeń.Nie słuchaj mitow o docieraniu przez kilkadziesiąt a nawet kilkaset kilometrów.Głoszący takie tezy nie powinni nawet zabierać głosu w temacie płynu do spryskiwaczy.W trzy hamowania ułożysz klocki do tarcz a mitomani niech pompują koła azotem i docierają hamulce 200 km.Mam też 523.Robię sam.Nie oddaję mechanikom,by szczątkową i zasłyszaną wiedzą błyszczeć na forum.
Zakup BMW zarejstrowanego w RP to brak wyobrazni,lenistwo lub bezgraniczna naiwność.
Opublikowano
U mnie też Juridy nie wytrzymały. Takie same objawy jak u kolegi wyżej.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
ja w swojej 520 mialem taki sam problem z szarpaniem kupilem od goscia co ze szwajcarii sprowadza rozbite bmki tarcze do 4.4l z zaciskami i klockami wszystko w stanie idealny zreszta wszystkie czesci ma w [bAD] stanie i przede wszystkim ORGINAl wszystkie numery znaczki itd i po problemie auto staje w miejscu jak ktos potrzebuje czesci to moge dac namiar uprzedzam jednak ze wiekszosc ma do najmocniejszych wersji

 

Mój kumpel też kupował do swojej fury 4.4, teraz podobno wszystko działa ok i nic się nie dzieje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.