Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeszcz raz:

Chodzi mi o nr 6:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GB31&mospid=47344&btnr=13_0275&hg=13&fg=15&lang=pl

 

Podejrzewam, że regultor ciśnienia paliwa może być niecałkiem sprawny, ponieważ wyczytałem na forum, że jeżeli jest on walnięty to silnik spala benzynę w trakcie kiedy pracuje na lpg. Tak jest u mnie, że dużo jej pali a jezdze przeważnie w trasie na lpg.

 

Czy jest sposób aby go jakoś sprawdzić czy nie jest zepsuty?

Opublikowano

Nie sprawny regulator nic nie ma do tego. Regulator ciśnienia paliwa jest odpowiedzialny tylko za utrzymanie właściwego ciśnienia paliwa w listwie/szynie paliwowej. Benzyna nie jest podawane w trakcie pracy silnika na gazie, chyba że uszkodzony jest emulator/sterownik gazowy, który nie "nie wyłącza" wtryskiwacza-y lub uszkodzony jest sam wtryskiwacz-e i przepuszcza paliwo do komory spalania. Tylko wtedy może zostać podana benzyna w trakcie pracy silnika na gazie.

 

Może masz gdzieś wyciek paliwa w starym M30 to nic dziwnego. Chyba że są jakieś objawy świadczące o pracy silnika na dwóch paliwach poza ubywającej benzynie z baku. Zawsze można w ramach testu wyciągnąć bezpiecznik pompy paliwa przy pracy silnika na gazie.

 

Daj linka do temu gdzie ktoś napisał o tej głupocie z regulatorem.

Opublikowano

Link:

viewtopic.php?f=17&t=22841&hilit=spala+benzyne&start=15

 

 

Wypowiedź:

 

Ja mialem podobny jak Michal przypadek ,tez ubywalo mi paliwa tyle ,ze w e 34 nie pamietam jak jest w twoim modelu ,ale mysle ,ze jest podobnie:listwa paliwowa jest caly czas zalana benzynka,nad listwa znajduje sie czarna banieczka ,wygladajaca jak starego typu filtr paliwa a jest to regulator cisnienia paliwa w listwie .Caly ambaras zaczyna sie w momencie ,gdy w owym regulatorze uszkodzi sie membrana(dziala on na zasadzie strzykawki jest polaczony przewodem podcisnieniowym z kolektorem dolotowym )w momencie kiedy dodajesz gazu w kolektorze wytwarza sie podcisnienie .ktore powoduje ze strzykawka zaciaga dodatkowe paliwo ( co by nie zabraklo w listwie )I teraz jezeli mamy uszkodzona membrane w owej strzykawce to paliwo zamiast pozostac w regulatorze i w listwie ,przedostaje sie przewodem podcisnieniowym do kolektora i od razu do cylindrow.U mnie nie bylo czuc zmiany pracy silnika,moze na zimnym byl troche niewyrazny,po wymianie regulatora ustapilo znikanie paliwa ze zbiornika :jawdrop: :mrgreen:

 

Pomyślałem, że to ten mój regulator. Wężyki wymieniłem od układu więc na 90% nie cieknie a benzyną też nie czuć. Piszesz o pracy silnika na dwóch paliwach a jaki jest objaw? Czy może byc to fakt, że moja na lpg wkręca się tylko do 4tys. obr. a jak przełącze na benzynę to normalnie do ok.6tys obr?

Opublikowano
Do 4 tys wkręca się dlatego że masz instalacje 1/2 generacji i za mało wydajny reduktor. Jakby silnik pracował na dwóch paliwach to by go zalewało nie równo pracował jeśli w ogóle.
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam, jak sie sprawdza czy regulator ciśnienia paliwa jest ok, bo wydaje mi się że za duzo pali mi Pb jak jezdze na LPG

Proszę o pomoc:)

 

wydaje mi się że silnik może brać ciut benzyny przez ten regulator jeśli ten daje benzynę w podciśnienie... u mnie jak wymieniałem przewód podciśnieniowy to ze starego czuć było odrobinę benzyną czy to powód do obawy? Nic nie kapało ale zapach był.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.