Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam poważny problem!!

Auto zaczyna się sypać, chciałbym zaczerpnąć porady.

A wiec zaczne od silnika:

Czasami a ostatnio bardzo często podczas jazdy dochodzi do mrugnięcia wszystkich kontrolek, świateł i towarzyszy temu odgłos w głośnikach takiego "pierniecia" A co najgorsze to potrafi zgasić silnik!!! zdarza mi się to naprawdę często.

Ostatnio to wyglądało jak by się coś zacięło, zaczęło wszystko w środku mrugać gasić się i zapalać chyba z 6 razy pod rząd aż w końcu zgasł!

Nie wiem czy to zasługa tego ale przepaliło mi jednego xenona i żarówkę z tylu.

 

Bylem na komp. i nic za bardzo nie pokazał, były błędy ale nie takiego typu.

Silnik przy tym czasami (nie zawsze) na niskich obrotach nierówno chodzi, obroty dochodzą do ok. 1000 i spadają i tak na okrętkę.

A dziś jeszcze coś zaczęło wyć pod maska, jak by jakaś pompa :((

 

Zawiecha:

 

Tylko przy skręcie w prawo coś w lewym kole ociera się tak głośno ze wstyd ruszać :(

Po przejechanie kilku km już nic nie słychać.

 

Nie powiem jestem trochę załamany bo szykuje się duży wydatek!!

 

Pisze do was teraz i proszę o odp bo nie wiem czy mogę dale jeździć autkiem, czy nie pogorszę sprawy??

A do nowego roku nikt mi tego nie zrobi.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Zacząłbym od sprawdzenia alternatora. A hałas przy skręcie moze być spowodowany niskim poziomem płynu w zbiorniczku wspomagania.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Chodzi o ładowanie. Jesli sa duże skoki w ładowaniu to będzie się działo tak jak okpsałeś.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
Możesz mieć racje! Bylem wtedy u elektryka bo nie miałem ładowania zrobił, mi i wszystko było ok do niedawna.
Opublikowano
A hałas przy skręcie moze być spowodowany niskim poziomem płynu w zbiorniczku wspomagania.

 

Uzupełniłem plyn w zbiorniczku bo nie bylo nawet min :!: :mad2: I jak ręką odjął :cool2:

 

Dzieki "anjinsan" Oby więcej takich kumatych ludzi i trafnych odpowiedzi na Forum :wink:

Opublikowano (edytowane)
Przyczyna była KLEMA PIROTECHNICZNA Przy aku. Edytowane przez dril3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.