Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem ze swoim autem e32 nie jezdzilem nim 3 dni wtedy jak byly duże mrozy. Dzis chciałem jechać i akumulator padł ale to pikuś włożyłem drógi. Zapaliłem auto stało chwile na wolnych obrotach zaówarzyłem że wskazówka od temperatury bardzo szybko sie podnosi weszła na czerwone pole zgasiłem samochód patrze pod maske dotykam silnika zimny jest. Po otwarciu zbiorniczka z płynem chłodzacym troche wyleciało normalne tylko, że ten płyn był letni a powinnien być chyba gorący. Dotykam weży twarde ale po mocnym nacisnieciu czuc jakby sie lód kruszył podejrzewam, że mi płyn zamarzł ale czemu auto sie tak szybko grzeje czy to może jest uszkodzony czyjnik temperatury co powinienem z tym zrobic auto narazie stoi. Bardzo prosze o pomoc
Opublikowano
Jedyne co musisz zrobić kolego,to wstawić go gdzieś do ogrzewanego garażu,tak żeby chłodnica się rozmroziła,spuścić wszystką wodę i zalać płynem .Jeśli wszystko było wcześniej dobrze,to po tym zabiegu wszystko powinno wrócić do normy.Pozdrawiam!
Opublikowano
ok dzieki za rade narazie nie mam gdzie ale cos pomysle:) a jak myslisz przy zamarzaniu mogło coś sie uszkodzis peknąć?
Raczej nie powinno nic się stać ;)
Opublikowano
No pewnie, ze mogl peknac. Ale raczej najpierw rozwaliloby chlodnice. Po po prostu wymien plyn. I nigdy nie zostawiaj wody w ukladzie chlodzenia na zime - znam juz kilka przypadkow zniszczenia silnika w taki sposob.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.