Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy ..........

 

W mojej trójce ( touring ) odnosze wrażenie że ogrzewanie jest niezadowalające , jak podkręce na full hałas dmuchaw ok ale wiatru ciepłego to za dużo nie ma , jakoś tak nie bardzo ............jak to wygląda u was? Znów odniose się do 120 d mojej żony tam jest inna bajka --dmuchawy chodzą ale jest jakiś efekt .ciepło jak w saunie a tu u mnie lipa

 

Bardzo długo się nagrzewa i temperatura coś nie bardzo

Opublikowano

Witam,

ja korzystam niemalże stale z trybu AUTO, również w zimie. Po zapaleniu zimnego samochodu dmuchawa pracuje max na drugim biegu, dopiero po kilku minutach, jak samochód się rozgrzeje dmuchawa zwiększa obroty i dmucha ciepłem dając zauważalny efekt.

Opublikowano
Rowniez caly czas mam na trybie AUTO, natomiast z srodkowych kratek powietrze leci letnie i niezbyt mocno. Ale tak ma byc. Cieple powietrze i mocniejszy nadmuch jest na nogi, szybe, i na tyl.
Opublikowano
moje auto nagrzewa sie bardzo szybko. odpalam auto po czym zaczynam je odsniezac, wsiadam i juz czuje, ze leci cieple powietrze.pierwsze 3min jazdy delikatnie z gazem po czym daje mocniej ze dwa razy tak do 4500tys obr i juz bucha goracym

pozdrawiam

Krzysiek


Sprzedam do E90 pre lift:

1. Pasek wielorowkowy do benzyniaków N52

2. Lampy komplet ori tył, używane w bdb stanie

Opublikowano

U mnie też dosyć szybko się nagrzewa.

Zwykle daje na 22,5 stopnia i dopiero jak auto troche pochodzi zaczyna się ciepło przedostawac.

A te nawiewy co mam na środku mają oddzielna regulację dodatkowa pod kratką i tam w zimie przesuwam max na czerowno i tak samo za podłokietnikiem przy regulacji na fotele w tyle i wydaje mi się że szybciej wtedy się nagrzewa.

Staram sie unikać grzania auta na postoju bo słyszałem że po uruchomieniu w zimie najlepiej pomału zacząć jechać bo dłuższe stanie i grzanie po nie jest dobre dla silnika diesla.

Opublikowano
Staram sie unikać grzania auta na postoju bo słyszałem że po uruchomieniu w zimie najlepiej pomału zacząć jechać bo dłuższe stanie i grzanie po nie jest dobre dla silnika diesla.

Urban legend. Chodzi o rownomierne nagrzewanie sie pozostalych mechanizmów. Skrzynia i most maja zimny olej, silnik cieply. Ot wsio.

Opublikowano
Staram sie unikać grzania auta na postoju bo słyszałem że po uruchomieniu w zimie najlepiej pomału zacząć jechać bo dłuższe stanie i grzanie po nie jest dobre dla silnika diesla.

Urban legend. Chodzi o rownomierne nagrzewanie sie pozostalych mechanizmów. Skrzynia i most maja zimny olej, silnik cieply. Ot wsio.

 

 

Chyba nie do końca, zanim pompa poda olej dalej to trochę trwa. A jak samochód pracuje na biegu jałowym to silnik i podzespoły zaczną być smarowane po jakimś czasie i dostają w du.pę. Także lepiej jechać po mału, a już najgorszą głupotą jest na zimnym silniku gazować :D zabójstwo :nienie:

Opublikowano
Staram sie unikać grzania auta na postoju bo słyszałem że po uruchomieniu w zimie najlepiej pomału zacząć jechać bo dłuższe stanie i grzanie po nie jest dobre dla silnika diesla.

Urban legend. Chodzi o rownomierne nagrzewanie sie pozostalych mechanizmów. Skrzynia i most maja zimny olej, silnik cieply. Ot wsio.

 

 

Chyba nie do końca, zanim pompa poda olej dalej to trochę trwa. A jak samochód pracuje na biegu jałowym to silnik i podzespoły zaczną być smarowane po jakimś czasie i dostają w du.pę. Także lepiej jechać po mału, a już najgorszą głupotą jest na zimnym silniku gazować :D zabójstwo :nienie:

 

bo dłuższe stanie i grzanie po nie jest dobre dla silnika diesla

 

No a co ja napisalem?

Opublikowano

Napisaleś: cyt.: "Skrzynia i most maja zimny olej, silnik cieply. Ot wsio."

 

Ot co?

 

Olej w silniku nie ma nic wspólnego z mostem i skrzynią.

Opublikowano
Bezpośrednio nie, to prawda.

Lecz kiedy silnik nagrzejesz do temperatury roboczej, to skrzynia i dyfer pozostana zimne...

Jak dasz w pedał, to te dwa mechanizmy będą cierpiały, piasty także...

 

 

Zgadza się :) jak się wał nie kręci to i dyfer nie robota ;) :cool2:

 

Pzdr

  • Zarejestrowani
Opublikowano
już najgorszą głupotą jest na zimnym silniku gazować :D zabójstwo :nienie:

 

A tam godosz... Nie ma nic przyjemniejszego niz odpalenie silnika przy -25 o C na postoju pedal w podloge 5000obr/min i sluchac jak zimna turbina budzi sie do zycia wiruje na maxa bez smarowania, jak wszystkie tloki i korbowody od razu dostaja max obciazenie... To muzyka dla uszu

 

 

.

.

.

.

.

.

.

 

To taka ironia, gdyby ktoś mnie chciał posądzić o bycie totalnym debilem ;p

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

No to panowie wychodzi na tak jak pisałem na poczatku ze lepiej ruszac pomału po odpaleniu.

:mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.