Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,czy jest ktoś mi w stanie odpowiedzieć dlaczego mimo sprawnie działającego nawiewu zimnego i gorącego powietrza,zaparowywują mi szyby.W zimie podczas mrozu dwie boczne tylne pokrywają się szronem od środka i nawet bardzo wysoka temperatura panujaca wewnątrz auta nie jest w stanie ich wysuszyć.Dwie boczne przednie pokrywają się parą do połowy,natomiast przednia zaparowywuje wąskim paskiem od góry i od dołu.Troche inna sytuacja następuje kiedy włączam klimatyzacje.Zaparowanie znika z szyb bocznych przednich oraz przedniej .Boczne tylne nadal są troche zaparowane ale dużo mniej niż bez klimy.Tak jest przy klimie ustawionej z obu stron na 18 stopni,kiedy daje do góry znowu wszystko paruje.Czy może to być spowodowane nieszczelnością ,która spowodowana jest np.złym złożeniem boczków drzwi.Prosze o pomoc,kompletnie w takim stanie nie da się normalnie jezdzić.Pozdrawiam.
Opublikowano
a sprawdzałeś filtry kabinowe ?? Może masz zapchane. Mi czasami też parują ale podczas deszczu i właśnie też używam do tego klimy. W Hondzie CRV przy włączeniu nawiewu na szybę przednią automatycznie włącza się klima.
...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Opublikowano
Witam,czy filtry kabinowe to te dwa pod maską z lewej i prawej strony,bo jeżeli tak to wymieniłem je na nowe.Może są gdzieś jeszcze jakies o których nie wiem.Pozdrawiam.
Opublikowano

Witam ja miałem taki problem i okazało sie ze mi przecieka nagrzewnica wtedy wilgotne powietrze dostaje sie do wewnątrz auta i szyby parują.

sprawdz sobie to.

pozdrawiam

Opublikowano

Witam, dzieki za odpowiedź, to mnie zaintrygowało, co napisałeś....

Ostatnio właśnie stwierdziłem że mam straty płynu w układzie chłodzenia , pojawił sie niewielki wyciek, ale nie z przodu auta, tylko na wys. przedniej szyby, tam chyba znajduje się nagrzewnica... Ostatnio auto przestało mi grzać, uzupełniłem płyn, teraz jest ok, ale chyba tylko pozornie. Z tego co mówisz wnioskuję że nagrzewnica ma prawdopodobnie jakąś małą nieszczelność i dlatego auto paruje.

Napisz proszę, czy u Ciebie też były straty płynu w układzie chłodzenia? Czy mocno trzeba rozebrać samochód, aby dostać sie do nagrzewnicy?

Ostatnio w drugim aucie była rozbierana deska rozdzielcza, aby dostać sie do nagrzewnicy, bo była zakamieniona i trzeba było rozebrać pół auta aby to zrobić.... nie wspominając o koszcie takich zabiegów...:(

 

Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam,

Opublikowano

Witam .

ja miałam duze straty płynu ale z tego co wiem nagrzewnica niemusi mocno przeciekac zeby szyby parowały.

Jak jestes szykowny to sobie sam poradzisz z rozbiorka. Swojej e38 jeszcze nie rozbierałem ale wyciek miałem w e34 i w jakies cztery godzinki dałem rady .

Wiem tylko tyle ze dolną czesc deski beda ci rozbierac cała.

 

Pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam,dopiero dwa dni temu uporałem się z tym problemem,faktycznie po wymianie nagrzewnicy jak ręką odjoł.Tak na marginesie ta wymiana to gigantyczna robota.Dziękuje za trafną porade i pozdrawiam. :D :D :D
  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.