Skocz do zawartości

[automat] skrzynia wchodzi w tryb awaryjny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Sprawdz twoj numer win czy napewno twoje auto ma od nowosci zamontowany automat.Morze wczesniej siedzial tam manual.Sprawdz to bo to co piszesz jest dziwne.Pozdro
Opublikowano

Nie jest dosłownie "pod" nogami czyli pod dywanikiem tylko za tym dolnym głośnikiem na wysokości kierunkowskazu co jest na błotniku prawy przód. Mocowanie sterownika widze że jest oryginalne nic nie było kombinowane.

Na kompie jeszcze nie byłem bo chcę się wybrać do Lublina do BRJ na al. Warszawskie tam może coś więcej mi powiedzą niż w zwykłym warsztacie, a narazie nie mam czasu bo cały dzień trzeba zarwać żeby tam dojechać załatwić i wrócić.

Opublikowano
Sprobuj najpierw podjechac do warsztatu gdzie mają program do bmw [prawie każdy warsztat] i podlącz pod kompa bo morzesz zajeżdzic skrzynie. :nienie: Jesli tam ci nic nie powiedzą to lec do BRJ.
Opublikowano

Podpiołem pod kompa w zwykłym warsztacie i pokazał błąd "sonda lambda zwarcie na masę" i przez to może skrzynia wariować?

Wymieniałem sonde jakieś rok temu i już siadła? Jak ją wymieniałem ostatnio to nie przypominam sobie żeby były aż takie objawy może trochę nierówno chodził ale nie aż tak i nie było problemu ze skrzynią. Jak byłem u mechanika z rególacją gazu to podpinał pod kompa gazowego i mówił że sonda OK.

Dzisiaj ją wyciągnąłem i obejżałem kabel i nic nie widzę (chyba wporządku)

Nie wiem czy wymieniać tą sondę pchać się dalej w koszty czy co?

  • 12 lat później...
Opublikowano
Witam podepnę się pod temat BMW E60 2,5 i 2004 rok w aut macie Zaczęło się od czasu jak się zrobiło zimno czyli od 3 dni silnik dziwnie pracuje podczas wolnej jazdy, mocno falują obroty w granicach nawet 200, najwięcej to widać przy jeździe tak 50-60 km/h wtedy ma gdzieś obroty 1300 - 1600. Na wolnych obrotach podczas postoju ma lekkie falowanie. Oprócz tego w dniu dzisiejszym skrzynia wpadła w tryb awaryjny, czyli szarpała i mocno falowały obroty pomiędzy 1000 a 1500, i przy dodawaniu gazu nie było żadnej reakcji na gaz oraz słychać było tak jak by stukanie. Po tej akcji zatrzymałem się autem zgasiłem go, wżucilem parking i odpaliłem, problem zablokowanej skrzyni ustąpił ale falowanie obrotów pozostaje.Dodam jeszcze że olej w skrzyni według poprzedniego właściciela wymieniony 50000 temu.
Opublikowano

Dzisiaj kolejne objawy przy wolnej jeździe potrafi falować od 1500 do prawie 2000 obrotów, i słychać po stronie pasażera z przodu tak jak by drżenie jakiegoś elementu.

Na wolnych obrotach wszystko okej minimalne falowanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.