Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Mój problem wygląda tak. Nie mogę jeździć na benzynie i ciężko odpala. Mam instalację gazową na kolektor ssący. Kiedy chcę odpalić samochód muszę od razu wcisnąć pedał gazu do oporu, żeby przełączył szybko na gaz. Czasami nie chce się przełączyć za pierwszym razem, bo nie wchodzą obroty na benzynie. Strzela delikatnie z filtra powietrza, załapie z 15000 obrotów i spada do 5000, muli go muli..., i w końcu obroty wskoczą na 25000 tys obrotów i już jest na gazie. Na gazie nie mam żadnych problemów, ani z jazdą, ani na biegu jałowym.

 

Kiedyś próbowałem na trasie przełączyć go na benzynę. Jeśli obroty mam powyżej 35000 obrotów to jedzie, ciągnie. Jeżeli mniejsze to już nie chce wchodzić na obroty dalej, stoją w miejscu, potem spadają. \

 

Zauważyłem jeszcze jedną istotną rzecz. Kiedy próbuję odpalić samochód i ma problem z wejściem na obroty, żeby przełączyć na gaz, wystarczy że 2ga osoba zatka ręką dolot powietrza na filtrze i momentalnie wchodzi pięknie na obroty. Na benzynie oczywiście.

 

Kiedyś mechanik zmieniał mi dziurawy przewód paliwa. W tym celu musiał zdjąć kolektor ssący. Jakiś tydzień po tym zabiegu wystąpił cały problem. Nie mam pojęcia o co chodzi, może łapie lewe powietrze ?? Proszę o pomoc.

Opublikowano
hej jak czytam twoj opis problemu to wydaje mi sie ze wszystko jasne. mialem podobny problem w e30 byla to pompka paliwa ktora juz sie zacinala. sprawdz pompke i filtr paliwa, filtr wazna sprawa tym bardziej ze temp. na minusie a tam moze woda sie skroplila i muli buńke.tak jak zauwazyles ze cos tam zatykasz to jest ok to sprawdz przewody najlepiej wszystkie. ja w swojej e36 1.8 mialem takie lewe powietrze ze az cos świszczalo. tyle moge pomóc. POZDRO
Opublikowano
kolego ja prztykasz dolot i chodzi normalnie i tak jak pisałeś powyżej 3500kobr chodzi normalnie znaczy ze masz lewe powietrze sprawdź dolot i przepływomierz czy działa tam jest taka klapka czy chodzi bo może być walnięty na przykład strzelił dobrze na gazie i mogło ją skrzywić i jest cały czas otwarta
Opublikowano
Filtry mam wymienione wszystkie. Dolot sprawdzałem optycznie i dotykiem i nie widzę tam żadnych dziur, pęknięć. A przepływomierz nie wiem jak sprawdzić. Nie jestem mechanikiem. Ale skoro chodzi dobrze na gazie, to czy może to być wina przepływomierza ??
Opublikowano
na przeplywce masz tzw antywybuch zdejmij gumy i sprawdz czy ta blaszka jest cala i luzno chodzi

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.