Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam dokładnie wintersporty podany wymiar - może inni mają dobre zdanie o nich ale ja nie - czoraj spadł świeży śnieżek pojechałem się poślizgać i o dziwo jest masakra na tych gumach - koleś w bmc-e wywijał sobie jak ta lala tylnie koła lekko nadrabiały drift jak mażenie u mnie pyta - delikatnie przed 2 tys obr. i go zrywa i to jest ok, ale po skontrowaniu nie mogłem wogóle użyć gazu bo leciał 360, bez gazu na kontrze wychodzi, ale to jest kurna drift przy 3 na godzine a nie gruby drift. Gazu tyle ze pykne od czasu do czasu żeby przeciągnąć ślizg i min. na wyjściu, ale prędkość jest przedszkolna - na takie gumy to ja pizgam - nowy sezon nowe gumy
Opublikowano

Ja kupiłem na ten sezon GoodYear-y UG7+, 195R15 (wysoki profil).

I jeździ się świetnie.

Dzisiaj rano zupełnie niechcący zerwałem kilka razy przyczepność i nie było najmniejszych problemów z opanowaniem samochodu... gumy pchały go do przodu jak marzenie a przód momentalnie odzyskiwał przyczepność i sterowność. W końcu, gdy utknąłem w korku i zdecydowałem się zawrócić, to 180 wyszło mi pięknie na śliskiej jak cholera nawierzchni (jakiś taksiarz w Mesiu zobaczył, też zrezygnował ze stania w korku i próbował po mnie powtórzyć, to go postawiło bokiem w tym samym miejscu... wyszło mu 270 zamiast 180).

Opublikowano
koledzy ja nie chce jezdzic bokiem pytam jak one sie zachowuja w normalnej jezdzie normalnej eksploatacji jak z hamowaniem jak z skrecaniem jakie pretkosci sa na nich bezpieczne to mnie interesuje w tej marce opon a nie jazda bokiem pozdrawiam
jedynakk
Opublikowano
koledzy ja nie chce jezdzic bokiem pytam jak one sie zachowuja w normalnej jezdzie normalnej eksploatacji jak z hamowaniem jak z skrecaniem jakie pretkosci sa na nich bezpieczne to mnie interesuje w tej marce opon a nie jazda bokiem pozdrawiam

 

Świetnie. Z resztą te GoodYear-y mają nie tylko dobrą opinię u mnie, ale też i w ADAC http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/Winterreifen/195_65_R15T/goodyear_ultragrip.asp?ComponentID=228575&SourcePageID=229332

 

A co do jazdy bokiem, to trzeba zerwać wpierw przyczepność, co następuje przy większej prędkości niż w przypadku zdecydowanej większości innych aut (z krótkiej, dwudniowej obserwacji wynika, że narzeczona próbując nadążyć za mną Oplem Astrą na Dębicach Frigo 2 [świeżutkich, może ze 2.000km przebiegu], nie dawała rady i wyrzucało ją lekko w zakrętach, podczas gdy bunia szła jak po szynach).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.