Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przewaliłem już wszystko , parametry Ok , błędów brak , jedyne co mnie zaniepokoiło to różnica w obrotach miedzy silnikiem a sprzęgłem do 1tyś obrotów , powyżej jest prawie łeb w łeb obroty prawie identyczne , wina że mam dowalone mocy ? ale jak pisałem w trybie sport i ostro ognia nie wyczuwa się nawet , ręcznie przełączam jak się tylko szargam nie jadę też czuć wyraźnie zmiany biegów ,pozostało mi posprawdzać luzy na wale . przegubach itd . olał bym to ale gdzie się pojeździ przy 3 tyś obrotów , musiał bym ją za miesiąc sprzedać bo na mandaty nie wyrobił bym . Zauważyłem że słychać chyba pompę Wakum i to bardzo jak pracuje a jak zdejmę korek oleju to wali jak szalona , podciśnienie jest szczelne chyba kuźwa , podmienić kolektor i obadać czy co ? :mad2:

Ja chętnie bym spróbował dorobić nowe klapki lub kupić , ale brak :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.