Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam zamiar kupić od znajomego BMW E34 2.5 M50 benzyna, samochód jest nie używany od czerwca tego roku, czyli od pół roku nikt go nie odpalił, od tygodnia go odpalam tak ok co 2 dni, dzisiaj zauważyłem że pod korkiem zbiera się szary osad (ostatnio tego nie było), po wytarciu i po 5 minutach ten sam nalot, nie jest to masło żaden kremowy tylko szary osad, bagnet sprawdzałem jest czysty olej, zauważyłem też że chłodnica jest dziurawa i trochę ubywa płynu i kapie, termostat również się nie otwiera z jednej strony wąż jest ciepły za termostatem delikatnie ciepły ale nie gorący

Opublikowano

moim zdaniem ten szary osad to poczatek maselka, jakbys tego nie wycieral tylko jezdzil bo by sie zrobilo, przy takiej wilgotnosci powietrza to nic nie normalnego, wazne zeby temp stala w pionie, plynu nie wywalalo i bedzie git.

 

bzdury, ze termostat sie nie otwiera, jakby sie nie otwieral to silnik by sie gotowal po 10 min.

Opublikowano
moim zdaniem ten szary osad to poczatek maselka, jakbys tego nie wycieral tylko jezdzil bo by sie zrobilo, przy takiej wilgotnosci powietrza to nic nie normalnego, wazne zeby temp stala w pionie, plynu nie wywalalo i bedzie git.

 

bzdury, ze termostat sie nie otwiera, jakby sie nie otwieral to silnik by sie gotowal po 10 min.

 

Wytarłem ale po 5 minutach to samo się zrobiło ten sam nalot, silnik się nagrzewa normalnie i temperatura stoi w miejscu, ale ogrzewanie jest bardzo słabe

 

Dodam jeszcze ciekawe jest dla mnie to że chłodnica jest tylko ciepła z lewej strony do połowy, po prawej jest zimna

Opublikowano

hmm, wyglada na zapowietrzony uklad, ale to normalka skoro chlodnica przecieka, trzeba zmienic chlodnice, zalac wszystko plynem, zlikwidowac przecieki i odpowietrzyc uklad wtedy bedzie git'

 

 

moim zdaniem ten osad to poczatek masla, silnik stal dlugo nie odpalany, wystarczy go przegonic paresetek kilometrow, pare razy do odcinki i bedzie smigal, ale najpierw trzeba zalatwic sprawe chlodzenia

Opublikowano
hmm, wyglada na zapowietrzony uklad, ale to normalka skoro chlodnica przecieka, trzeba zmienic chlodnice, zalac wszystko plynem, zlikwidowac przecieki i odpowietrzyc uklad wtedy bedzie git'

 

 

moim zdaniem ten osad to poczatek masla, silnik stal dlugo nie odpalany, wystarczy go przegonic paresetek kilometrow, pare razy do odcinki i bedzie smigal, ale najpierw trzeba zalatwic sprawe chlodzenia

 

Właśnie w tym problem że chce go kupić i nie wiem, gościowi całkiem nie zależy na nim chce się go pozbyć chce 2000zł, jeździ teraz E38 po lifcie wiec wierze ze mu nie potrzebne, cena dość okazyjna za 94r w szerokim ryjku, blacha ładna i zdrowa środek również niczego sobie, silnik dodatkowo w automacie, ale jak to uszczelka lub głowica to już mało opłacalne

Opublikowano
za 2000,to nad czym się zastanawiasz?

 

 

Ha to w takim razie odkupisz? :)

No ok mogłem się tego domyśleć :) :), więc proszę mi przybliżyć w najgorszym wypadku jakie koszta czekają mnie z głowicą (planowanie) i uszczelką + robota

Opublikowano
w najgorszym to z 500zl za taka robote, ale musisz byc przygotowany, ze do tego auta dolozysz z 1000 na poczatku najbidniej, ale biorac pod uwage zakup za 2000zl to smieszne pieniadze
Opublikowano
uszczelka ze 120 robota 100-200 a planowanie to po co?a jak już to jeszcze ze 200,ale przecież tam się nic nie dzieje,tym trzeba pojeżdzić,przepalić i dopiero coś można mówić,chłodnica naprawa od 50zł do nowa 400zł,to wszystko to i tak taniocha taka bryka w dobrym sranie zarejestrowana to od 6500 zł,więc nad czym myślisz. BMW to BMW !!!!!!!!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.