Skocz do zawartości

730i nie odpala jak jest rozgrzany


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Mam problem z 730i 1991r silnik sześcio cylindrowy rzędowy benzyna + gaz -zwykła prosta instalacja ( zawsze odpalam i gaszę na benzynie, po odpaleniu jade na benzynie aż silnik złapie troche temperatury ). Samochód mam od maja i wsumie wszystko było ok poza małym incydentem w sierpniu gdy po miesięcznym przestoju odpoaliłem było dobrze pojeżdziłem silnik się rozgrzał zatrzymałem się na krutki postój zgasiłem i niemogłem odpalić rozrysznik kręcił ale nic się niedziało a przy kolejnej prybie odpału doszły jeszcze jakieś dziwne stuki pod maska. Postałem zadzwoniłem po pomoc w międzyczasie silnik ostygł srubowałem jeszcze raz odpalić i się udało - na poczatku chwilę chodził troczę nierówno ale przegazowałem wszystko się uspoiło wyrównało i było super.

Do czasu - dwa tygodnie temy wsiadam rano do samochodu i odpala na dotyk po przejechaniu paru kilometrów zatrzymuję się na chwilę gaszę silnik i znowu niemogę odpalić prubowałem co parę minut i dalej nic, postałem aż temperatura zeszła prawie do niebieskiego pola i odpalił przegazowałem i znowu ok.

Tak bawiłem się przez tydzień - tydzień temu zimny odpolił na dotyk rozgrzał się zgasiłem i już nieodpalił. Tochę go pociagałem i wkońcu załapał ale strasznie kulawo i nic nie pomaga chodził strasznie kulawo nie na wszystkich cylindrach, przy odpale na zimnym silniku też juz jest źle rozkręca się powoli i niezałapuje na wszyskie cylindry, szarpie - do jazdy się nienadaje.

Pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

 

Przeniosłem temat we właściwe miejsce i wyedytowałem nazwę. Proszę o zapoznanie się z regulaminem, w razie recydywy będzie nagroda. Obecnie z okazji zbliżających się świąt panuje amnestia ...

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, nie wiem jak to się ma do rozgrzanego silnika ale sprawdziłbym także czujnik położenia wału korbowego znajdującego się na kole zamachowym. Pozdrawiam :cool2:
Opublikowano
najzwyczajniej w świecie masz podparte zawory

 

Popieram! Zacznij od sprawdzenia i wyregulowania luzów na zaworach. Temat niejednokrotnie wałkowany na forum, myślę że znajdziesz bez problemu.

 

Pozdrawiam

BMW - Like No Other

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.