Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Schemat orginalnych połączeń- http://obrazki.elektroda.net/94_1259854122.jpg Instrukcja od sprzedającego http://obrazki.elektroda.net/85_1259853973.jpg Kupiłem na Allegro lusterka stylizowane na M3.Są to lusterka Z elektryczną regulacją szkła,oraz z migaczami oraz podgrzewaniem.Z migaczami oraz podgrzewaniem sobie poradzę.Są to lusterka do kostki 4 pinowej.Z lusterek wychodzą 4 kable o kolorze:żółty,zielony,czarny,biały.Natomiast w orginalnej kosce 4 pinowej BMW są w kolorze:Brązowy,Niebiesko-biały,Niebiesko-zielony,Niebiesko-czarny.Jak mam podłączyć te lusterka byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie rady.
Opublikowano

nie da sie bez przerabiania calej instalacji lusterek w najlepszym razie dojdziesz do etapu kiedy dziala

lewo

prawo

gora

zwarcie

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

WItam !

Da się podłączyć i nie ma z tym problemu.

Jeśli jescze nie podłączyłeś napisz na priva to Ci wytłumaczę :)

Pozdrawiam!

Opublikowano
WItam !

Da się podłączyć i nie ma z tym problemu.

Jeśli jescze nie podłączyłeś napisz na priva to Ci wytłumaczę :)

Pozdrawiam!

 

Napisz na foym zeby kazdy widzial to rozwiazanie, analizujac dzialanie orginalu i lusterek tuning jakos tego nie widze

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

No więc tak:

 

 

W oryginalnym lusterku bmw mamy dwa przewody (1i2) do silnika (czarna kostka na obrazku) i dwa (3i4) do elektromagnesu (niebieska kostka na obrazku).

 

http://images38.fotosik.pl/180/e70097fc519f0aac.jpg

 

Należy zakupić w sklepie elektronicznym Przekaźnik posiadający DWA STYKI PRZEŁĄCZNE i podłączyć silniczki z lusterka m3 jak na obrazku , przewody które były podłączone do elektromagnesu w starym lusterku podłączamy do cewki przekaźnika.

 

http://images44.fotosik.pl/185/2b42b1fc5f93cf73.jpg

 

Teraz najważniejsze :

Jeśli sterujemy ruchem lusterka na boki a wędruje ono w pionie - należy zamienić miejscami zasilanie silnika 1 i 2

Jeśli sterujemy ruchem lusterka na boki i pracuje ono na boki lecz odwrotnie niż powinno należy zamienić miejscami przewody zasilajace silnik odpowiedzialny za ten ruch i podobnież jesli taki sam problem będzie przy sterowaniu w pionie tzn jesli damy w dół a lusterko wędruje do góry to należy zamienić miejscami przewody silnika od pionu.

 

Myślę że kto ma jakiekolwiek pojęcie o elektryce to sobie z tym poradzi. Sposób sprawdzony w 100 procentach.

Wszystko pięknie działa! - Sprawdziłem i mam tak podłączone :)

 

Pozdrawiam!

Opublikowano
Brawo :cool2: nie wpadlem na pomysl z przekaznikiem :mad2:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
a jakie kolory maja kable dochodzace do lusterek 1234 ? skad mam wiedziec który to 1i2 albo 3i4 i który idzie do magnesu a który do silika? napiszesz mi jaki ten przekażnik ma nazwe zeby mnie w sklepie nie wysmiali ? zwierno-rozwierny , rozwierno-zwierny czy zwierno-zwierny(załacza oba styki i rozłacza oba jednoczesnie) ?
  • 1 rok później...
Opublikowano

Wczoraj podłączyłem zgodnie ze schematem przesłanym przez gbocz334 i ....... DZIAŁA WSZYSTKO JAK NALEŻY. DZIĘKI ZA POMOC :D :D :D :D :D :D Polecam przekaźnik Dwu stykowy firmy Omron:

LY2-12Vdc DPDT

Napięcie cewki 12V (75mA), rezystancja 160Ω

STYKI 10A, 125 Vdc, 250 Vac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.