Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Znajomu robił i powiem krótko - WARTO!!!

 

Jak znajdziesz dobrego tunera i masz skrzynke automatyczna, to od razu poprawi Ci troszkę sterowniki do skrzyni, odczujesz KOLOSALNA różnicę w osiągach zwłaszcza powyżej 80km/h ad do końca :)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Kolego, poczytaj tu viewtopic.php?f=73&t=108229

 

Jest to o serii 5 ale silniki te same. Swoją drogą osiągniesz ok 270-285 konników i 570-600Nm w zależności jaki masz silnik: 230 czy 245 koni.

 

A czy warto? Dla mnie ropniak bez wirusa to bezsens. Przy kupnie płacisz więcej za mniejsze zużycie paliwka, super elastyczność oraz właśnie darmowe kucyki :wink:

A co to daje w praktyce? 6.0 sek do 100 albo nawet 5,7-5,8 ofc jeżeli ogarniasz furę ;)

 

Swoją drogą opisz wrażenia z posiadania trójki z 3 litrowym klekotem. Jakoś czytam tylko o wersji 2.0d a nic o 3.0d. Jak spalanie? Elastyczność chyba łamie kręgosłup co nie?

pzdr :-)

Opublikowano

witam posiadam 330d 231kM wrazenia ok

pali w cyklu mieszanym ok 9litow - to malo bo 320d palila mi ok 8 noi sami wiecie jak jezdzi, bez tuningu to lipa

ale poluje na 535d, tak wiec bedzie do sprzedania 330d 05r orginal M-PAKIET manual

pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Posiadam 330d (231KM) z wirusem podnoszącym moc do 275 KM i 580 Nm. Różnica przed-po jest bardzo wyczuwalna. Teraz jest szybsza reakcja na dodanie gazu oraz- co najważniejsze- moc jest na max do końca obrotów. W serii bezsensem było korzystanie z funkcji sport (aut. skrzynia) ponieważ automat zbijał biegi i obroty lądowały w bardzo wysokim zakresie gdzie nic się nie działo. Teraz wykres mocy jest prosty do samego końca obrotów. Jadąc ostatnio w trasie odniosłem wrażenie że silnik nie ma "dosyć"- ciągnie cały czas równo i gładko. Szkoda że tego nie czuć- widać tylko jak wskazówka prędkościomierza pędzi do góry.

Zużycie paliwa pozostało na poprzednim poziomie, czyli ok 9,5 w mieście, 7,5 w trasie.

 

Polecam i pozdrawiam

kozystanie :arrow: korzystanie

Edytowane przez Tom75
Opublikowano

Masz może gdzieś wykres po chipie?

 

Masz problemy z trakcją? Jak oceniasz automatyczną skrzynie?

Ogólnie napisz cos wiecej o samochodziku: czy są problemy z silnikiem, jakieś awarie. Mierzyłeś może gtechem auto? :-)

Opublikowano
Masz może gdzieś wykres po chipie?

 

Masz problemy z trakcją? Jak oceniasz automatyczną skrzynie?

Ogólnie napisz cos wiecej o samochodziku: czy są problemy z silnikiem, jakieś awarie. Mierzyłeś może gtechem auto? :-)

 

Wykres posiadam, ale w wersji papierowej (jak znajdę chwilę to zeskanuje i wkleję).

Jeżeli chodzi o trakcję to jak można nie mieć problemów przy 580 Nm? :twisted: Na lekko wilgotnym asfalcie, zimowych kołach i wciśnięciu pedału gazu do końca- kontrolka trakcji przestaje migać dopiero na 3 biegu.

Problemów z samochodem nie mam żadnych- błędów w sterownikach też nie ma. Jedyną rzeczą którą zrobiłem to wykasowałem adaptacje sinika i skrzyni biegów- niech się nauczy jeździć z nowym programem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.