Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dzisiaj zauważyłem,że zamknięta maska silnika trochę odstaje z jednej strony. Jak się naciśnie, to czuć trochę luzu i na oko lekko odstaje. Z drugiej strony przylega dokładnie.Nie wiem, może tak już jest, czy wy też tak macie? Samochód nie był uderzony,malowany,nic z maską nie było robione.A może da się to jakoś wyregulować. Poproszę o jakieś porady.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na pasie przednim masz takie gumowe kołki, na których leży maska po zamknięciu. Takie małe walce z rowkiem ala gwint, nie do przeoczenia po podniesieniu maski. Spróbuj ustawić na tych kołkach, kręcisz prawo-lewo w zależności, czy chcesz obniżyć czy podnieść maskę z danej strony. Jestem prawie pewien, że tym sposobem spasujesz maskę, czasem wystarczy pół obrotu. Powodzenia.
Opublikowano
Kurcze ja mam te kołki w masce i one się tylko obracają, nie ma gwintu. Widzę, że jest jakaś regulacja przy bocznych zamkach ale nie chce jeszcze bardziej rozregulować :(. Są po dwie śruby inbusowe przy samym zamku i jedna na zewnątrz od nich, na takiej białej podkładce, może któraś z tych?
Opublikowano

od dolu na masce są takie prostokątne ramkowate bolce do zatrzaskiwania maski. Jesli ktoraś strona maski leży za nisko albo za wysoko możesz sprobowac to wyregulować. Bolec ten w masce jest zabezpieczony plastikową śrubą, która musisz wykręcić, jak ją wykrecisz musisz wyjąć plastikową nakladkę/zaślepkę. Potem bolec zatrzaskowy bedzie można albo bardziej wkrecić albo bardziej wykrecić, wtedy powinna sie zmieinć wysokość maski po zatrzaśnięciu. Jak już wyregulujesz, zaklądasz plastikowa zaślepkę i przykrewcasz śrube.

 

U mnie problem był troche inny, maska po rzuceniu z pewnej wysokości nie zamykala sie dobrze. Środkowy zamek łapal lewy też ale prawy nie i jak sie po takim zamknięciu złapalo ręką to jedna stronę maski moglem podnieść na 2 cm choć z drugiej strony byla zamknieta. Myślalem, ze trzeba wyregulować tymi bolcami zatrzaskowymi wkrecając albo wykręcajac ale okazało sie, ze troche zastal sie mechanizm łapiący bolca z jednej strony. Skląda sie on z dwóch ruchomych częsci, jedna częsci łapie bolec i jest zaginana do dolu, jak już maska jest w skrajnym dolnym polożeniu to na ten zamknięty rygiel, który trzyma sobą bolec powinien najsć drugi rygiel, który wysuwa sie od strony komory silnika zatrzaskujac sie. Rygiel ten drugi u mnie wychodził zbyt wolno i dlatego maska sie nie zatrzaskiwała jak należy. Rozwiązanie to WD40, pędzelek i porzadnie oczyścić i rozruszać mechanizmy. Teraz puszczając maske z nieduzej wysokości zatrzaskuje sie jak należy.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
To gitara. Myśle, ze bedzie trzeba robić to profilaktycznie co jakiś czas bo jak wiadomo na naszych drogach jest dużo brudu i pyłu a częsć dostaje sie do przedziału silnika. Niestety smary i inne specyfiki maja to do siebie, ze chętne łapią te syfy

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.