Skocz do zawartości

automat nie ciągnie od razu po odpaleniu auta


sebor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

problem dotyczy modelu x5 2003 r 3.0 d 184 km automat

 

auto np rano od razu po odpaleniu do tyłu jedzie normalnie natomiast do przodu wciskam gaz auto stoi obroty dochodzą do 2, 3, 4 tys i auto delikatnie się toczy do przodu, po takim gazowaniu około 3-5 min nagle załapuje i już jest wszystko ok, zgaszę odpalę i wszystko działa, auto postoi ok 4-5 godzin i dalej to samo, skrzynia była po remoncie ok 50 tys km temu, olej i filtr wymienione ok 2 miesiace temu

 

pozdrawiam

........srebrne beem wjeżdża na teren........
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wywala Ci jakiś błąd? Ja miałem podobnie; z wolna ciągnął i za chwilę przerywał ciągnąć - gaz w podłodze na D a samochód stoi. Remont skrzyni 6500pln.
Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Odświeżam temat.

 

Mam podobny problem. Auto po odpaleniu po nocy łapie błąd ( inpa "Pressure controller EDS 5 " ) i skrzynia wchodzi w tryb awaryjny.Po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy . I pytanie czy może to być wina akumulatora? W błędzie w inpie pokazuje Battery Voltage 7,6 Volt, a powinno być chyba po wyżej 13 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem takie objawy w BMW seri 5 winna była pompa paliwa po prawidłowym ustawieniu wszystko wróciło do normy. Może w tym przypadku problem jest z cisnieniem paliwa? Skoro po zgaszeniu i odpaleniu jest ok może właśnie po ponownym uruchomieniu ciśnienie jest takie jak powinno byc i wszystko działa jak trezeba?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pressure controller EDS 5 - o ile się nie mylę to błąd elektrozaworów w sterowniku hydraulicznym. Problem pewnie rozwiązałoby wyczyszczenie elektrozaworów, natomiast samochód ma zapewne ponad 200k km także warto pomyśleć o ile nie było to robione o kompletnym remoncie skrzyni, sprzęgła i układu sterowania.

 

Jak pokazuje na akumulatorze 7V znaczy, że nie trzyma napiecia i akumulator na śmietnik :wink:

http://i.imgur.com/mk2DLM9.jpg http://i.imgur.com/p36AAFC.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto ma przelatane 142 tys. Dlatego wydaje mi się że na remont skrzyni to jeszcze za wcześnie. Po samym działaniu skrzyni nie widać żeby nadawała się do remontu.

140tys km przebiegu ? to e70 w benzynie ?

Edytowane przez maciej123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Auto ma przelatane 142 tys. Dlatego wydaje mi się że na remont skrzyni to jeszcze za wcześnie. Po samym działaniu skrzyni nie widać żeby nadawała się do remontu.

 

Jaką masz skrzynię? Daj vin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie E53 4,6is 2002r VinLN72717

Nie łudziłbym się zbytnio, że to co mówi licznik to prawda, mimo ze to 4.6is.

Aku masz skopane, także najprościej zacząć od podładowania go, bo może tak być że błąd elektrozaworów pojawia się przez niskie napięcie, jak nie pomoże to kupić nowy aku, a jak to nic nie da to szykować 4-8k w zależności od warsztatu na regenerację. Tak czy siak auto ma 14 lat a ten przebieg raczej nie jest rzeczywisty także jak chcesz by autko jeszcze trochę pojeździło regenerację trzeba będzie zrobić. Kupić E53 to jedno a utrzymać je to drugie :wink:

http://i.imgur.com/mk2DLM9.jpg http://i.imgur.com/p36AAFC.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie E53 4,6is 2002r VinLN72717

Nie łudziłbym się zbytnio, że to co mówi licznik to prawda, mimo ze to 4.6is.

Aku masz skopane, także najprościej zacząć od podładowania go, bo może tak być że błąd elektrozaworów pojawia się przez niskie napięcie, jak nie pomoże to kupić nowy aku, a jak to nic nie da to szykować 4-8k w zależności od warsztatu na regenerację. Tak czy siak auto ma 14 lat a ten przebieg raczej nie jest rzeczywisty także jak chcesz by autko jeszcze trochę pojeździło regenerację trzeba będzie zrobić. Kupić E53 to jedno a utrzymać je to drugie :wink:

 

Flo_HF : jak sie twoja historia skonczyła ? byl remont ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

To nie jest najszczęśliwsza skrzynka :)

W pierwszej kolejności sprawdź co dzieje się z napięciem jak koledzy wyżej radzą, spadek napięcia potrafi owocować masą błędów i choinka na liczniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie za odpowiedzi. Aku ładował sie przez cala niedziele i nocke. Wczoraj po odpaleniu zero błędów, mam nadzieje że to aku. Aku wiedziałem że jest słaby, ale z braku czasu wypadlo mi to z glowy i mrozy mi przypomniały.

 

Co do przebiegu. W 100% nie jestem pewny autentycznosci przebiegu to sa tylko moje podejrzenia. Auto sprowadzone z szwajcarii, zakupione od 1 własciciela. Do 2013 r serwisowane w aso i historia konczy sie w rym roku z przelotem 131 tysiecy.

Te dwa lata różne rzeczy dziać się mogły ale wątpie żeby ktoś naklepał sto tysięcy w niecale dwa lata bo w sierpniu byla już w pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.