Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

od jakiegos czasu mam jakis problem z kierownica w swoim e46...

Jezeli skrece kierownice maksymalnie w lewo i przejade kawalek to tak jakby kierownica sie blokowala jakos.. bez oporu mozna przekrecic odrobine w lewo-prawo (przy lewym koncu zakresu kierownicy) ale zeby bardziej w prawo skrecic (wyprostowac kola, a nie ze calkiem w prawo) to dosc widoczny opor temu towarzyszy (tylko przy lewym koncu kierownicy, po przeskoczeniu oporu w konkretnym miejscu kierownica dziala normalnie).

Jakies pomysly co to moze byc? /koszty?/

Ja to chyba nie mam szczescia do mechanikow... Po doswiadczeniach z poprzednim poszedlem do innego polecanego przez znajomych, to mi poradzil, zeby nie skrecac tak bardzo kierownicy :duh:

MOD: Proszę wpisać model auta w tytule wątku. A najlepiej jeszcze w swoim profilu...

  • 7 lat później...
Opublikowano
Jak najlepiej dobrać się do tego krzyżaka? , czy trzeba całą kolumnę ściągac czy wystarczy od dołu maglownicy i o który dokładnie krzyżak chodzi..
Opublikowano
u mnie blokował kierownicę zregenerowany :duh: wachacz z którego w skrajnym położeniu wyrywało sworzeń i blokował możliwość wyprostowania kół
Opublikowano
... Po doswiadczeniach z poprzednim poszedlem do innego polecanego przez znajomych, to mi poradzil, zeby nie skrecac tak bardzo kierownicy :duh:

 

Bardzo dobrze Ci powiedział bo się powinno unikać skręcania w skrajne położenia i trzymania przez dłuższy czas, bo pompa dostaje po tyłku.

 

Takie blokowanie kierownicy w skrajnym położeniu to raczej wina przekładni kierowniczej.

Opublikowano
u mnie blokował kierownicę zregenerowany :duh: wachacz z którego w skrajnym położeniu wyrywało sworzeń i blokował możliwość wyprostowania kół

 

Jutro jade mierzyć do blacharza kielichy czy nie przesunięte po strzale w koło jak beda ok to wezme sie za wahacze co do maglownicy juz 3 włożona i dalej to samo pompa nowa

Opublikowano

wahacze swożnie końcówki wszystko lekko chodzi kąty jade jutro mierzyć na stacji diagnostycznej cały czas "biją" że to maglownica.....

Powiedzcie jest taka możliwośc żę magiel ten ma jakieś sterowanie z pompy które być może jest uszkodzone i źle to wszystko do kupy pracuje lub czy w tym modelu są jakieś sitka w przewodach lub coś w podobie bo może coś gdzieś jest zapchane i jest słaby przepływ płynu, facet z SOP jak sie przejechal to powiedział mi że tu wcale nie ma wspomagania - jak w Starze :) :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.