Skocz do zawartości

marek_000001

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    pod Wrocławiem

Osiągnięcia marek_000001

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. marek_000001

    blokowanie kierownicy

    Witam, od jakiegos czasu mam jakis problem z kierownica w swoim e46... Jezeli skrece kierownice maksymalnie w lewo i przejade kawalek to tak jakby kierownica sie blokowala jakos.. bez oporu mozna przekrecic odrobine w lewo-prawo (przy lewym koncu zakresu kierownicy) ale zeby bardziej w prawo skrecic (wyprostowac kola, a nie ze calkiem w prawo) to dosc widoczny opor temu towarzyszy (tylko przy lewym koncu kierownicy, po przeskoczeniu oporu w konkretnym miejscu kierownica dziala normalnie). Jakies pomysly co to moze byc? /koszty?/ Ja to chyba nie mam szczescia do mechanikow... Po doswiadczeniach z poprzednim poszedlem do innego polecanego przez znajomych, to mi poradzil, zeby nie skrecac tak bardzo kierownicy :duh: MOD: Proszę wpisać model auta w tytule wątku. A najlepiej jeszcze w swoim profilu...
  2. e46 konkretnie rok '03 (sedan - jezeli ma znaczenie)
  3. Witam, Ile powinna kosztowac wymiana czujnika abs?? Mechanik (nie ASO) skasowal mnie na 390zl Za czujnik uzywany bodajze 80pln, wykasowanie bledow w komputerze w aso - 160, robocizna +dojazd do aso 150. Czy to uczciwa cena??
  4. marek_000001

    naderwany zderzak

    Witam, Dzisiaj niestety wjezdzajac do domu zachaczylem o slupek bramy w efekcie czego naderwalem lekko zderzak lewy gorny naroznik (ten od strony kierowcy przy nadkolu) wysunal sie jakies 2-3cm ) Wepchnalem do srodka (bez wiekszego oporu) aczkolwiek nadal zderzak pozostal dosc luzny. To to jakos samemu mozna naprawic? Lakier w sumie troszke zdarty, takze i tak pewnie do jakiegos lakiernika/blacharza trzeba bedzie podjechac... jaki to moze byc koszt? I czy w ogole da sie zderzak naprawic jakos (do wymiany chyba po czyms takim sie nie kwalifikuje? ) pozdrawiam
  5. jaka cewka? gdzie ta cewka? jaki koszt wymiany? (sorry za pytanie, ale nawet nie wiedzialem ze jakies cewki przy xenonach sa :)
  6. Witam Sprawa wyglada tak.. odkad kupilem samochod mam problemy z prawym xenonem... Na poczatku byly sporadyczne ale potem coraz czestsze wiec postanowilem sie tym zajac (tzn zapalal sie za n-tym razem, gdzie n od 3 do 10 najczesciej a czasem probojac do znudzenia) mechanik wymienil zarowki, potem przetwornice, dalej bez jakiegos efektu potem jakis kontroler/sterownik jakis ukladzik sterujacy z komputera praca swiatel - nie umiem tego wyjasnic dokladniej ale 400zeta kosztowalo na jakis czas sie uspokoilo - prawie za kazdym razem odpalalo a po paru miesiacach znowu cos sie spieprzylo i nie chcialo odpalac praktycznie w ogole... no to znowu do mechanika... tym razem niby wymienil oprogramowanie w kompie na jakies inne (50zl) - nie wiem czy faktycznie bo nie wiem jak to sprawdzic, jedyne co zauwazylem, to ze stacje radia przelaczaja sie znacznie wolniej (z kierownicy przelaczam, nastepne/poprzednie ze zdefiniowanej listy - przedtem bylo praktycznie od razu, ateraz jakies 2sek przerwa jest) swiatelka pare dni palily ok, i znowu zonk - za 3razem dzisiaj odpalily dopiero. Na domiar mechanik twierdzi ze niedzialajacy prawy xenon to bardo czesty objaw w e-46 i "nie wiadomo o co chodzi, nawet w serwisie bmw nie umieja tego naprawic" aczkolwiek szukajac na forum znalazlem podejrzanie malo problemow z prawymi xenonami, zwlaszcza w kwestii nierozwiazywalnych, no i na trasie to tez ciezko spotkac "jednookie" e-46... Czy faktycznie ten problem wystepuje jakos bardzo czesto? Czy na podstawie ww. opisu jestescie w stanie stwierdzic czy ten mechanik jest skrajnie niekompetentny, czy moze jest oszustem? bmw to e46 coupe '02 po lifcie z xeonami dokladanymi (nie fabrycznymi)
  7. ok, dzieki za odpowiedz. ale jeszcze jedno pytanko mam :/ przy max skrecie w prawo trzeba wlozyc troche sily zeby odkrecic kierownice z powrotem, a przy max skrecie w lewo odkreca sie normalnie :| coz to moze byc? :mad2: kurcze dopiero co kupilem i juz problemy :(
  8. Witam, Stalem sie ostatnio posiadaczem e46 '02 318 z aluskami 16" + mpakiet Przed kupnem bylem w serwisie boscha i nie bylo sie do niczego przyczepic... ale niepokoi mnie troszke to, ze drga troche kierownica na nierownosciach (serwisant twierdzil ze to ok ze wzgledu na twarde zawieszenie + rozmiar felg) Drgania sa w zasadzie niezalezne od predkosci na nierownosciach czy to laty jakies czy cos czy np. takie drogi ktore wygladaja jakby byly z plytek betonowych szczesciokatnych (w niektorych miastach wystepuja przy jednokierunkowych ulicach zwlaszcza) NA koleinach tez potrafi nieznacznie zadrgac. Hm ciezko w sumie powiedziec jak bardzo to drga mysle ze ok 2-4 mm po obwodzie kierownicy. Na rownej drodze niezaleznie od predkosci zadnego drgania nie mam. W zawieszeniu nic nie stuka Przeszukalem wczesniejsze tematy, i ktos pisal coprawda w odniesieniu do e36 ze moze drgac na nierownosciach, ale chcialbym sie upewnic jak to jest z e46. czy jest wszystko w porzadku czy jednak cos nie tak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.