Skocz do zawartości

[E39] Czujnik PDC 525d Touring - rozwiązane


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

zepsuł się czujnik PDC tylny, drugi od prawej strony auta. Zdjąłem cały zderzak, wyjąłem go i podmieniłem z czujnikiem na brzegu auta, aby po zakupie czujnika w 15 sekund go wyciągnąc i podmienić.

Zakupiłem czujnik (używany). Zamontowałem i sprawdziłem. Pisk sygnalizujący uszkodzenie po włączeniu auta juz nie występuje. Zadowolony że się udało zamknałem auto.

Na drugi dzień włączyłem autko, wrzuciłem wsteczny. Czujnik zareagował na przeszkodę (wąska brama), zaczął pikać i nagle ciągły dźwięk. Mimo że wyjechałem juz z bramy ciągły pisk. Co jest?

Niestety okazuje się, że przez chwile jest ok a potem ciągły pisk aż do momentu jak wyłączę PDC.

 

Co się stało? Trzeba coś zresetować? Może źle zrobiłem że podmieniłem czujniki? Nie chce mi się znowu ściągać zderzaka.

 

Z góry dzięki za pomoc... :|

Edytowane przez Vielebny
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mialem tak samo. Myslalem, ze mam jeden uszkodzony, kupilem z netu uzywke i raz dzialaja raz nie... Slyszalem, ze PDC maja okreslona zywotnosc i padaja "pakietowo" - i tak tez powinno sie je zmieniac...

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
Na pakietowe wymiany raczej mnie nie stać w cenie 330 zł za czujnik. Czy można w takim razie wyłączyć PDC tak aby nie włączały się wogóle po uruchomieniu silnika?
Opublikowano

Problem rozwiązałem.

 

Wystarczyło podłączyć pod interfejs i Carsoftem wykasowac błąd po czujniku PDC. Wszystko działa jak ta lala.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.