Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wymieniał ktoś sprężyny w aucie wyposażonym w zawieszenie m-technik?

Mam problem z znalezieniem zamiennika. I o ile można znaleźć sprężyny obniżające dodatkowo to już o seryjnych właściwościach już jest problem.

 

Może ktoś podpowiedzieć gdzie to to można kupić oprócz ASO?

 

I jeszcze czy ktoś w końcu rozgryzł kolorowe kropki na sprężynach?

Opublikowano

Witam

 

Kropki pozostają raczej tajemnicą, a sprężyny możesz kupić obniżające, gdyż obniżają one auto seryjnie wyposażone w m-technik odpowiednio o 20-25mm mniej. Wszyscy producenci sprężyn podają wartości obniżenia dla auta z zawieszeniem seryjnym, w przypadku zawiasu m-tech będzie to mniejsza wartość z uwagi na seryjne obniżenie. (chyba nie zamotałem? :D)

W takim wypadku polecam sprężyny Eibach lub Weitec (w katalogu Weiteca znajdziesz springi z obniżeniem -30/-15 co będzie najbliżej odpowiadało obniżeniu m-tech) za rozsądne pieniądze.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

W takim wypadku polecam sprężyny Eibach lub Weitec (w katalogu Weiteca znajdziesz springi z obniżeniem -30/-15 co będzie najbliżej odpowiadało obniżeniu m-tech) za rozsądne pieniądze.

 

Witam,

 

Dziekuję za odpowiedz.

Jeżeli dobrze zrozumiałem to sprężyny są z grubsza takiej samej konstrukcji i czy będzie to m-technik czy nie to da się je założyć do autka? Nie ma różnic w konstrukcji i mocowaniach?

Różnią się one obniżeniem przy m-technik o 20mm od seryjnego.

 

Czyli jak rozumiem można spokojnie do m-technik założyć spręzyny seryjne np. -20/-20 ??

Opublikowano

Dokładnie tak.

 

Jeśli producent podaje obniżenie swojego sportowego kompletu -20/-20 to znaczy, że auto z seryjnym m-technik będzie stało tak samo jak na swoich oryginalnych sprężynach. Konstrukcyjnie, czy jeśli chodzi o mocowanie to sprężyny obniżające niczym się nie różnią. Tylko charakterystyką pracy.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.