Skocz do zawartości

320d 150KM przebiera na wolnych obrotach


cipka102

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem ze moja bunia przebiera na obrotach i zaden elektryk nie moze zdiagnozowac co to jest na bank to nie jest pąpa wtryskowa.Po podłaczeniu komputera chodzi jak igła a po odłączeniu to samo sie dzieje zadna usterka nie wyskakuje czy to mogą byc wtryski albo jakis sterownik?????Wczesniej działo mi sie to a po jakimś czasie sie samo naprawiło i po odłaczeniu akumulatora to samo się stało tylko ze tym razem bez poprawy.na niskich obrotach tak przebiera ze czasem zgasnie i to nie ma róznicy czy jest ciepły czy zimny. Czy miał ktos moze podobny problem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

przebiera-tzn. nierówno pracuje.

Przyczyną jest prawdopodobnie zawór na listwie albo regulator ciśnienia na pompie, chłopaki opisywali że trzeba zdjąć wtyczke na szynie CR i przeczyścić styki, może coś pomoże a nic nie kosztuje.

Wtryski powinny wyjść na kompie , korekcje powinny być max do +-2

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem fure u takiego specjalisty od BMW wyciagnął pompe i wymienił mi ten regulator na niej no i wymienił listwe bo powiedział ze 1 cyfra sie nie zgadzała zapłaciłem za to 1000zł nie wiem czy to drogo czy nie??? po odjechaniu od niego nie ma wogóle mocy chodzi jak cinkus 700 masakra bo raz łapie pałera ze szok i od razu spada po wyłączeniu silnika I po ponownym odpaleniu tez ma pałera ale po chwili traci moc i idzie jak cinkus powiedział ze mam skasowac blendy a jak to nic nie pomoze to mam wrócic do niego i mi wymieni jakis filterek co paliwo w nim idzie zobacze w poniedziałek co to będezie jak pojade do elektryka mam nadzieje ze to nie przez zaplon ze zle ustawił bo cos mówił ze jak wyciagał pompe to go ustawiał co wy myslicie ze to przez błedy czy ten filterek w poniendziałek bede wiedział to napisze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to rzeczywiscie pech jak --------- to jak oni ci tą pąpe zrobili ze ------- czujnik no jest u nas w wielkopolsce kilku takich mechaników co robia prywatnie wszystko z silnikami ale nie wiem czy pąpy tez regenerują no i co do ceny nie wiem jak to wyglądaa zapytam sie tego co mi robił fure.Miałem taki problem ze tez mówili mi ze to pąpa inni ze wtryski a inni ze pierscienie na tłokach i wogóle bzdury gadali jak ---- co drugi to inną filozofie wymyslał.A widzisz okazało sie ze to ten czujnik na pąpie i juz nie przebiera no i przy okazji tą listwe wymienił ale teraz powera nie ma ale on mówi ze to przez błedy a jak po wyczyszczeniu ich to nie pomoze to powiedział ze ten filterek mi wymien kosyt 100zl zobaczymy jutro co z tego będzie bo przed naprawą wszystko było dobrze tylko przebierała a teraz nie ma powera a nie przebiera mam nadzieje ze nic nie zjebał bo gosciu jest naprawde dobry robi tak długo asz nie naprawi no i tylko robi same BMW kaydz go poleca nawet pryed oddaniem ci autka silnik caly w plaku ci wypsika tzlko widzisz nie chodzi tak jak powinna poczekam do jutra i zobacze co z tego bedzie

PAPA :arrow: POMPA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam regulator ciśnienia w pompie kosztuje około 550zł. Poza tym jeśli auto nie jeździ jak należy to się auta nie odbiera, lub się nie płaci. Jaką listwe Ci wymieniał i o jaką cyfre chodzi??

 

artii4_4 -> ty masz zupełnie inny układ zasilania, oparty na pompie VP44. Tutaj jest mowa o CR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka juz jest wszystko dobrze błędy skasowane i chodzi wszystko ok wymienił regulator na papie i listwe od wtrysków bo jakas cyfra sie nie zgadzała nie wiem o co do konca z tym chodzi poprzedni elektryk tez sprawdzał tą listwe.Najwazniejsze ze wszystko działa od razu ma lepszego powera no i równo pracuje :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie wymiana tej listwy. Po co to było ruszane i co było z nią nie tak. Wymienił na nową, czy używaną?? Co zrobil ze starym czujnikiem ciśnienia który siedzi na końcu listwy?? Został Twój stary, czy poszedł drugi, nowy/używany razem z listwą?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No hej byłem u tego goscia co mi robił fure i powiedział ze wymienił cały układ paliwowy bo jak coś robi to robi to dobrze i daje na to gwarancje.Dał mi tą stara listwe z tym zaworem starym a załozył mi nową od BMW X3 tak powiedział.Narazie wszystko jest ok zadnych błędów niema i chodzi ok nie to co przedtem ze chodziła w trybie awaryjnym.tez mi sie wydaje ze po co ruszał tą listwe skoro sie nie psuje ale najwazniejsze ze chodzi tak jak powinna.Od 20 lat robi tylko same bmw zna je na pamięc więc jak powiedział ze cos robi to robi to dobrze to widocznie chciał ja tak dopracowac by nic sie nie zepsuło i przez to daje gwarancje.Nie wiem ale ogólnie to gosciu wydaje mi sie ze sie zna z tym ze tani nie jest bo za to wziął o demnie 1000zł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Pewnie miał listwę na wypchnięcie i tyle, normalnie za sam zawór na pompie powinien wziąć połowę tego co zapłaciłeś.

Masz listwe za 500zł i tyle

 

http://www.allegro.pl/item807861016_listwa_wtryskowa_kompletna_bmw_e46_2_0d_150km_02r.html

 

a te gadki mechanika to pic na wode, ja tam bym nie odpuścił i kazał se zabrać tą jego nową listwę, i jeszcze bym mu powiedział co o nim myślę :mad2:

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca tak.

Na listwie jest czujnik ciśnienia, a w pompie zawór ciśnienia (ewentualnie odwrotnie, bo różne źródła rożnie podają) Przyczyną falowania mógł być jeden i drugi. W tym momencie to ja już nie wiem co masz wymienione. Pisałeś że ten na pompie, a teraz że listwe wraz z zaworem/czujnikiem :/

Ważne w zasadzie że hula, tylko szkoda że do końca nie wiadomo co było przyczyną - tak dla potomnych :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wymieniony mam na pąpie ten regulator i listwe z zaworem no mogła by byc przyczyna jednej rzeczy ale wymienił obydwie w sumie to mógł mnie w konia zrobic bo nie widziałem tego jak to robił sam juz nie wiem na bank cos było z układem paliwa w serwisie pewnie bym wiecej zapłacił a moze nie :?: Tego juz sie nie dowiem tylko jak wymienił te obydwie rzeczy tak jak mówił to chyba jeszcze wziął względnie z tą robotą tak mi sie wydaje.już sam nie wiem mam nadzieje ze to juz sie nie zepsuje więcej.Powiedzcie mi czy listwy na drzwiach z zewnątrz są przyklejane na taśme dwustronną czy wciskane na zatrzaski :?: :?: :?: bo chciałem je pomalowac a trzymia się tak ze szok.No skasował mnie troszkę ale dobrze ze to nie pąpa wtryskowa była przyczyną.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.