Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem z BMW 3.0si (automat) z 2007 roku. Auto gaśnie w czasie jazdy. Zapalają sie wszystkie kontrolki. Musze sie zatrzymać. Zapalić (bez problemu) i mogę jechać dalej. Niby nie jest to straszny problem ale po raz pierwszy przydarzyło mi sie to na autostradzie jadąc w kolumnie samochodów i trochę sie przestraszyłem. Zdarza to sie średnio około raz w tygodniu. Nie zwróciłem uwagi żeby było to związane z jakąś czynnością związaną z kierowaniem. Auto było sprawdzane w serwisie BMW na komputerze oraz u profesjonalnego mechanika zajmującego sie elektryką (też na komputerze - podobno bardziej profesjonalny program niż w salonie) i nic nie zostało wykryte. Przebieg to 30 tys. km. Ostatnio wymieniony olej w silniku i skrzyni oraz komplet filtrów. Po raz pierwszy zdarzyło się przed wymianą materiałów eksploatacyjnych, wiec nie jest to z tym związane. Proszę o pomoc, ponieważ nie mam w ogóle pomysłu co mogło ulec uszkodzeniu. Pozdrawiam.
Opublikowano
Czytalem kiedys o podobnym problemie na innym forum. Przyczyna byl uszkodzony sterownik pompy. Nie gasnie Ci przypadkiem przy niskiem stanie paliwa gdy jest ponizej 1/4 baku?
Opublikowano
Nie zwróciłem na to uwagi. Spróbuje przez 3-4 dni pojeździc z takim stanem baku i sprawdzę czy będzie cześciej gasł. A czy uszkodzenia sterownika pompy nie wykryłby komputer diagnostyczny w serwsie BMW? Dziękuję za odpowiedz i proszę o kolejne.
Opublikowano
Powinien wykryc i zapisac blad ,lecz czasem dzieje sie inaczej. W przypadku ,ktory przytoczylem blad nie zostal z poczatku zapisany w kompie. MIalem kiedys problem z czujnikiem temperatury chlodziwa (tym umieszczonym w bloku silnika) i czasem nie moglem odpalic samochodu ,gdy silnik byl cieply. Z poczatku na kompie nie bylo zadnego bledu ,dopiero po kilku tygodniach zostal zerejestrowany. Napisz czy masz zalozony alarm ? Nie zapisanie bledu moze byc spowodowane tez dodatkowa instalacja (nie fabryczna) jak np alarm lub zabezpieczenie zaplonu np. ukrytym przyciskiem itp. Podczas jazdy np. (wstrzasy) instalacja alarmu lub inne zabezpieczenie moze odlaczac zaplon ,a po resecie zasilania (przekrecasz kluczyk na 0 i ponownie odpalasz) wszystko dziala jak nalezy.
Opublikowano

Oprócz standardowego alarmu mam jeszcze odciecie zaplony. Też z tym z kojarzyłem dlatego został odlączony a problem nadal się pojawia. Właśnie odnoszę wrażenie jakby to był przysłowiowy reset. Zapalają sie kontrolki, auto gaśnie i wraca do momentu jak sie uruchomi zapłon. Przekręcam kluczyk i bez problemu odpala i jadę dalej. Wydaje mi sie jakby to było jakieś spięcie, zwarcie albo coś w tym stylu.

 

W dniu dzisiejszym po przękręceniu kluczyka zapaliły sie światła zewnętrzne mimo tego że były wyłączone i wszystkie kontrolki. Po drugiej próbie przekręcenia kluczyka samochod odpalił normalnie. Zresetował się komputer i wszystkie ustawienia tzn data, godzina i takie tam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.