Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

ja przerabiałem przesiadkę z e60 35d na e70 35d

 

co konkretnie chcesz wiedzieć,

pytaj a postaram się odpowiedzieć :cool2:

Opublikowano

Moje obserwacje z test drivów.

Auta X lepsze na dziurawe nawierzcnie, progi zwalniające, etc.; analogia z subaru foresterem.

E60 dupowóz, nisko zawieszony, pod wysoki krawężnik nie zaparkujesz.

Na dzisiaj bliżej mi do X5,6 Cayenne (zwlaszcza ten, 270mm prześwitu, blokowane dyfry, reduktor, nowa buda za kilka miesięcy, podobna cena, osiągi i nade wszystko ścieżka dźwiękowa) niż E60-61, czy nowej piątki...

Opublikowano

Znajomy się przesiadł z 535d po remapie do X5 35d M-pakiet i nie może się przyzwyczaić, głównie do rozmiarów auta, mniejszej zwinności. Ale wg mnie do kwestia bardzo indywidualna. Moja mama z kolei przesiadała się z Volvo S80, czyli auto klasy 5-ki , tylko spokojniejsze :) także do x5 35d i jest bardzo zadowolona. Ile osób, tyle opinii .

Pozdrawiam

Opublikowano
Wprawdzie nie zmienialem E61 na E70 ale gabarytowo podobnie. U mnie przesiadka byla z E39 na E53. Kupilem x5 aby przetestowac jak jezdzi sie SUVem, mialem go miec rok i sprzedac i potestowac kolejne auta, ale tak sie zakochalem w tym aucie ze teraz ciezko byloby mi sie przesiasc do niskiego auta. Im dluzej jezdze X5 tym wiecej mam z niego frajdy. Wprawdzie jakosc wykonania E53 jest mizerna w porownaniu do E39 ( widac ekonomisci juz cieli koszty) ale wyzsza pozycja wynagradza wszystko. Czy jest mniejsza zwinnosc ? Nie zauwazylem. Pozatym moje E53 jest chyba o 15cm krotsze od E39 wiec jak mogloby byc mniej zwinne ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.