Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Czy ktoś miał doczynienia z tym alarmem?

Zastanawiam się do czego jest ta regulacja ? Czułość ultradźwięków?

Dioda czasami miga na zielono lub czerwono?

 

Będę wdzieczny za info.

 

pozdrowienia

 

http://img266.imageshack.us/img266/6121/alarm2.jpg

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Wyglada na czujnik wstrzasowy pokretlo to regulacja czulosci a dioda sygnalizuje stan jak swieci na zielono to znaczy, ze wykrywa ruch ale jeszcze nie wzbudza alarmu czerwona to wlaczenie alarmu

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

W jakim miejscu jest usytuowany czujnik?

 

Wyglada na czujnik mikrofalowy, ruchu - takie czesto byly montowane do cabrio, gdzie nie montowano, z reguly, czujnkow ultradzwiekowych, ktore bylyby aktywowane ruchem powietrza.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano

Jest on na plastikowej podstawce lewej nogi. Czujniki są , ale alarm nie reguje na ruchy i hałas bo jest skręcony na minimum - tak mi sie wydaje.

Właśnie te czujki dzieli się na mikrofale i ultradźwięki ? czy to jedno i to samo?

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano

Czujki dzialaja na podobnej zasadzie, ale wykorzystuja rozne media.

 

Przy ultradzwiekowych jest osobny nadajnik i odbiornik, kabina jest wypelniona polem ultadzwiekowym i przy naruszeniu tego pola generowany jest alarm. Czujki ultradzwiekowe nie dzialaja poprawnie, gdy przestrzen jest otwarta.

 

Mikrofalowe wykorzystuja fale radiowe wysokiej czestotliwosci, stad chyba ten napis - H.F. - High Frequency. Nadajnik i odbiornik sa zintegrowane w jednej obudowie. Podobnie, jak w ultradzwiekowej, wyzwolenie alarmu nastepuje w wyniku zmian fali odbitej, gdy obiekt sie porusza. Czujki te dobrze sprawdzaja sie w cabrio. Przykladem zastosowania takiego rozwiazania sa popularnie uzywane drzwi automatyczne.

 

Czesto czujki mikrofalowe maja dwa poziomy wyzwalania, prealarm - ostrzegajacy intruza krotkim sygnalem dzwiekowym przy zblizaniu i alarm ciagly - gdy intruz jest juz bardzo blisko i nieodpuszcza. Te rozne stany moga byc sygnalizowane roznym zachowaniem sie swiecacej diody kontrolnej. Oczywiscie takie rozwiazanie wymaga uzycia odpowiedniej centralki alarmowej, posiadajacej funkcje pre i alarmu.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano

Dzięki kolego za wyjasnienie. Zrobi się cieplej , otworzę daszek i podkręce to pokrętło troszkę i zobaczę co się będzie działo.

 

pozdrawiam

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.