Skocz do zawartości

NIE CHCE PALIĆ NA ZIMNYM POMOCY


prezes_07

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam ogromny problem z moją ukochaną bunią. Wszystko było cacy od lipca tego roku. Odpalała jak ie patrzy, teraz przyszedł delikatny mróz i normalnie szok, rano po nocce auto nie chce odpalać, z 5 razy musze go odpalać tak po 10 sekund dodając gazu i nic kompletnie nic. później delikatnie załapuje i musze dawać gazem żeby załechtał niby łapie ale musze dalej kręcić rozrusznikiem i naciskać gaz bo nie chce załapać tak jakby już odpalał a nie może, i dopiero po takim KATOWANIU mojego autka z wielkim trudem odpala. już gdy odpali, to idzie istna biała chmura z wydechu i po paru sekundach już normalnie nie kopci. Dziwne to jest o tyle że nie ma problemów później z odpaleniem, tzn odstawie później auto na pare godzin z 5-6 i przyjde i odpali od strzała. i w ciągu dnia nie ma żadnego problemu z odpalaniem. próbowałem rano grzania świec. grzałem je z 5 razy i otyle to podziałało że musiałem go 4 razy łechtać zamiast 5... jestem załamany... na ciepłym, gorącym itp silniku nie ma problemu w ogóle. I zastanawiało mnie to że jak jest nawet cieplej i zgaśnie mi auto np na skrzyzowaniu i zagrzeje mu troszke świec i odrazu będe chciał odpalać, to też chwile musi pokręcić ale odpala, a jak sie chwilke odczeka żeby lampka zgasła ( nawet na cieplutkim ) to odpala cacy. pomocy....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to świece. Nasze btki nie maja kontrolki mowiacej o przepalonych swiecach. Kopci na poczatku bo nie odpala na wszystkie cylidry od razu. W końcu lapie i odpala bo wytwarza sie wysokie cisnienie w cylindrach i w koncu dochodzi to samozaplonu. Lepiej sprawdz i wymien spalone.

Katujesz rozrusznik i silnik. W zeszłą zime miałem to samo, okazalo sie ze 5 z 6 swiec bylo spalonych. Dojscie w dieslu jest dosyc cięzkie (siedzą po lewej stronie silnika patrzac w kierunku jazdy i trzeba rozbierac kolektor). Poszukaj na forum ten temat byl poruszany w zeszla zime .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja miałem tak samo tyle że w E34 2.5TD. Jak przyszła zima to trzeba było dłuuuugo kręcić zanim zapalił. Po podłączeniu do Carsofta pokażało mi błąd z urządzeniem grzewczym, ze wskazówką że może ciężko palić w chłodne dni. No i do wymiany były świece żarowe. Po tym paliła już normalnie. Także jak jest możliwość to najpierw pod komputer, a jak nie to świece do wymiany.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A podłączał kolega auto do kompa? Zanim wymienisz świece, to je sprawdź przy pomocy kawałka kabelka podłączonego do "+", jak zaiskrzy przy dotknięciu styku świecy, to oznacza, że jest dobra. Najlepiej to zrobić z kontrolką (kabelek i żaróweczka).

TDS-y miały problemy z termicznym regulatorem w pompie paliwowej, może to być Twój problem. Tak czy inaczej, radzę podpięcie do porządnego kompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.