Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam ogromny problem z moją ukochaną bunią. Wszystko było cacy od lipca tego roku. Odpalała jak ie patrzy, teraz przyszedł delikatny mróz i normalnie szok, rano po nocce auto nie chce odpalać, z 5 razy musze go odpalać tak po 10 sekund dodając gazu i nic kompletnie nic. później delikatnie załapuje i musze dawać gazem żeby załechtał niby łapie ale musze dalej kręcić rozrusznikiem i naciskać gaz bo nie chce załapać tak jakby już odpalał a nie może, i dopiero po takim KATOWANIU mojego autka z wielkim trudem odpala. już gdy odpali, to idzie istna biała chmura z wydechu i po paru sekundach już normalnie nie kopci. Dziwne to jest o tyle że nie ma problemów później z odpaleniem, tzn odstawie później auto na pare godzin z 5-6 i przyjde i odpali od strzała. i w ciągu dnia nie ma żadnego problemu z odpalaniem. próbowałem rano grzania świec. grzałem je z 5 razy i otyle to podziałało że musiałem go 4 razy łechtać zamiast 5... jestem załamany... na ciepłym, gorącym itp silniku nie ma problemu w ogóle. I zastanawiało mnie to że jak jest nawet cieplej i zgaśnie mi auto np na skrzyzowaniu i zagrzeje mu troszke świec i odrazu będe chciał odpalać, to też chwile musi pokręcić ale odpala, a jak sie chwilke odczeka żeby lampka zgasła ( nawet na cieplutkim ) to odpala cacy. pomocy....
Opublikowano

Moim zdaniem to świece. Nasze btki nie maja kontrolki mowiacej o przepalonych swiecach. Kopci na poczatku bo nie odpala na wszystkie cylidry od razu. W końcu lapie i odpala bo wytwarza sie wysokie cisnienie w cylindrach i w koncu dochodzi to samozaplonu. Lepiej sprawdz i wymien spalone.

Katujesz rozrusznik i silnik. W zeszłą zime miałem to samo, okazalo sie ze 5 z 6 swiec bylo spalonych. Dojscie w dieslu jest dosyc cięzkie (siedzą po lewej stronie silnika patrzac w kierunku jazdy i trzeba rozbierac kolektor). Poszukaj na forum ten temat byl poruszany w zeszla zime .

Opublikowano

Witam

Ja miałem tak samo tyle że w E34 2.5TD. Jak przyszła zima to trzeba było dłuuuugo kręcić zanim zapalił. Po podłączeniu do Carsofta pokażało mi błąd z urządzeniem grzewczym, ze wskazówką że może ciężko palić w chłodne dni. No i do wymiany były świece żarowe. Po tym paliła już normalnie. Także jak jest możliwość to najpierw pod komputer, a jak nie to świece do wymiany.

Pozdrawiam

Opublikowano

A podłączał kolega auto do kompa? Zanim wymienisz świece, to je sprawdź przy pomocy kawałka kabelka podłączonego do "+", jak zaiskrzy przy dotknięciu styku świecy, to oznacza, że jest dobra. Najlepiej to zrobić z kontrolką (kabelek i żaróweczka).

TDS-y miały problemy z termicznym regulatorem w pompie paliwowej, może to być Twój problem. Tak czy inaczej, radzę podpięcie do porządnego kompa.

Opublikowano
wg mnie najlepszy od BMW jest zkład w Mikołowie. - Witold Szymocha tel 32 226 61 43 - nie jest to serwis ale ze znajomością BMW jest tam lepiej niż w serwisie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.