Skocz do zawartości

530d 99r. - jakie powinna osiagać max. obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pytanie jak w temacie. Jakie siągacie max. obroty silnika?

ZtZatankowalem jakies kiepskie paliwo i nie moglem wkręcic silnika pow. 4tyś. np. na 4 biegu max 160km./h

miałem ze 30l. dotankowalem dobrego i teraz na 4biegu 190km/h. bez problemu przekracza 4tyś obr. ale na 1, 2 i 3 biegu jest tak że dojdzie do 4tys chwile przerywa i dalej sie wkręca. jak jest u was.

Opublikowano
U mnie dochodzi najdalej do czerwonego pola i zmienia bieg. Na manualu trochę dłużej potrzyma i też zmieni. Aczkolwiek tak dokładnie tego nie sprawdzałem, bo staram się unikać piłowania na najwyższych obrotach. Co do paliwa... czasem jak zajeję jakiś badziew, to wolniej się wkręca na obroty, ale żeby nie szła powyżej 4 tys. to się jeszcze nie zdażyło.
Opublikowano
pytanie jak w temacie. Jakie siągacie max. obroty silnika?

ZtZatankowalem jakies kiepskie paliwo i nie moglem wkręcic silnika pow. 4tyś. np. na 4 biegu max 160km./h

miałem ze 30l. dotankowalem dobrego i teraz na 4biegu 190km/h. bez problemu przekracza 4tyś obr. ale na 1, 2 i 3 biegu jest tak że dojdzie do 4tys chwile przerywa i dalej sie wkręca. jak jest u was.

 

u mnie w trybie manualnym kreci sie do 4750 rpm, czyli dokladnie tyle ile fabryka przewiduje (w automatycznym do jakichs 4500-4600), mam wersję po lifcie 193KM

 

tankuje v-power i nie mam przerywania przy wzroście obrotów. Moze faktycznie paliwo jakies slabsze zalałes, skoro dolanie lepszego pomogło?

Opublikowano
jak przerywa na wysokich obrotach i przeważnie na 3,4 i 5 biegu to czesto wyna jest pompa progowa. Ta pod spodem auta od strony kierowcy
Opublikowano
Tęż miałem taki problem, silnik kręcił się do 3500 i dalej lipa, okazało się że pompa, właśnie ta pod progiem dawała za mało ciśnienia, pozdrawiam.
Opublikowano
Mi gosc zmienil pompe ta w baku i autko sie wkreca przepieknie kiedys mierzylem to mialem 9.5s/100km i w duchu sobie mysle 300 tys przebiegu daje o sobie znac, autko juz niema tej mocy i tak nie jedzie. Wczoraj odebralem autko i z ciekawosci sprawdzam a tu 8.5 sekundy. To zdumiewajace ze autko po tak znacznym przebiegu ma parametry fabrycznie nowego :O
(oOO \ (||||)(||||) / OOo)
Opublikowano
a ja zmieniłem filtr paliwa i autko zaczęlo jechac jak przystało na 530d.

Piszesz o tym filtrze pod maską, koło silnika, czy o tym, który (podobno) jest obok pompy progowej pod podłogą?

Siedziałem chyba z godzinę na realoem i nie znalazłem nigdzie tego filtra, który ma być koło pompy progowej... widział go ktoś tam?

I gdzie to można kupić, bo na Allegro widziałem tylko te pod maskę.

Mam zamiar, a właściwie to muszę, wymienić pompę progową, to od razu i filtr bym zmienił...

Opublikowano
ten pod maską. o innym filtrze nic mi nie wiadomo. ja prawdopodobnie zatankowalem trefne paliwo bo poczulem spadek mocy a pozniej takie objawy jak pisłaem wyżej
Opublikowano
a ja zmieniłem filtr paliwa i autko zaczęlo jechac jak przystało na 530d.

Piszesz o tym filtrze pod maską, koło silnika, czy o tym, który (podobno) jest obok pompy progowej pod podłogą?

Siedziałem chyba z godzinę na realoem i nie znalazłem nigdzie tego filtra, który ma być koło pompy progowej... widział go ktoś tam?

I gdzie to można kupić, bo na Allegro widziałem tylko te pod maskę.

Mam zamiar, a właściwie to muszę, wymienić pompę progową, to od razu i filtr bym zmienił...

 

Z tego co ja się orientuje to nie ma żadnego filtra kolo pompy progowej. Nawet kiedys z moim mechanikiem gadalem czy tam przed pompe progowa nie zamontowac takiego malego filterka zeby przedluzyc jej zywotnosc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.