Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jestem ze swojego nabytku (patrz podpis) bardzo zadowolony , ale jak to w życiu bywa apetyt rośnie w miarę jedzenia i zastanawiam się, czy w przyszłym roku nie zrobić sobie wymiany na ... no własnie, tu jest sedno problemu? Sedan w jednej lub w drugiej opcji odpada z przyczyn funkcjonalnych, w przypadku e60 także estetycznych ("zad"). Oczywiście w rachubę wchodziłby egzemplarz używany 2-3 letni na firmę. Oba samochody stoją w podobnych cenach, zresztą osiągi mają zbliżone TU jednak nie mam pojęcia jak z kosztami eksploatacji będzie. Ryzyko awarii dwóch turbin jest możliwe, ale czy "wolny ssak" V8 też nie kryje jakiś technicznych chochlików? Nie znalazłem nigdzie rzeczowych testów długodystansowych 335i i 550i . Wiem, najlepiej wybrać tańszy i pewny wolnossący R6 (272PS) lub równie tani R6 330d, ale diesli już nie chcę, a obecne 231PS już mi trochę opatrzyły :D
Opublikowano
Sedan w jednej lub w drugiej opcji odpada z przyczyn funkcjonalnych, w przypadku e60 także estetycznych ("zad").

 

 

:duh:

 

http://newimages.fotopic.net/?iid=yttp5q&outx=980&quality=70

 

I to jest "zad"??? :mrgreen:

 

A powaznie: w najnowszym numerze miesiecznika "Sport Auto" jest test 335i przez 60000 km. Obylo sie bez zadnych usterek (mimo ostrego traktowania), tylko normalne przeglady. Jedyny problem - zla jakosc skory: na siedzeniu kierowcy juz przy tak niskim przebiegu widac objawy zuzycia.

Mimo, ze 335i jest swietnym samochodem, to jednak moim zdaniem kombinacja E60 i V8 jest wiele lepsza.

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano

 

 

:duh:

 

http://newimages.fotopic.net/?iid=yttp5q&outx=980&quality=70

 

I to jest "zad"??? :mrgreen:

 

Z tej perspektywy jest ok, ale z boku nie trawię tego tyłka. Dzięki za podszept spróbuję gdzieś spotkać ten artykuł. :cool2: Najchętniej to bym się przesiadł do X6 5.0i ale dla mnie to za wysokie progi, niestety :mad2: :oops:

Opublikowano
Pierwsze 335i cierpią na choroby wieku dziecięcego. Najkosztowniejsza z nich to awaria pompy paliwowej wysokiego ciśnienia. Ten silnik jest tak samo skomplikowany jak dieslowski common rail.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.